  • 1. Data: 2005-05-19 09:34:22
    Temat: okres przedawnienia przestepstw
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    z rt 212, 216 ile wynosi?

    Gdzie dokladnei moge znalezc te informacje, google cos chyba mnie nie lubia,
    albo zle wpisuje.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 2. Data: 2005-05-19 09:46:00
    Temat: Re: okres przedawnienia przestepstw
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > z rt 212, 216 ile wynosi?
    >
    > Gdzie dokladnei moge znalezc te informacje, google cos chyba mnie nie lubia,
    > albo zle wpisuje.

    art.101§2 kk
    Karalność przestępstwa ściganego z oskarżenia prywatnego ustaje z
    upływem roku od czasu, gdy pokrzywdzony dowiedział się o osobie sprawcy
    przestępstwa, nie później jednak niż z upływem 3 lat od czasu jego
    popełnienia.

    KG

  • 3. Data: 2005-05-19 09:49:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > roku od czasu, gdy pokrzywdzony dowiedział się o osobie sprawcy
    > przestępstwa, nie później jednak niż z upływem 3 lat od czasu jego

    rozumiem, dziekuje i pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-05-19 09:53:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > roku od czasu, gdy pokrzywdzony dowiedział się o osobie sprawcy
    > przestępstwa, nie później jednak niż z upływem 3 lat od czasu jego

    a jezeli chodzi o pzrerstepstwo wykorzystania wizerunku bez zgody, przerobki
    i wystawieia w miejscy publicznym?
    chodzi o cosa takiego:

    http://roger4.net/~gmw/prokicki.jpg

    z jakiego art. i kiedy sie przedawnia.

    z gory dziekuje

    P.

  • 5. Data: 2005-05-19 14:22:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d6hnmr$m5s$1@inews.gazeta.pl...

    > a jezeli chodzi o pzrerstepstwo wykorzystania wizerunku bez zgody,
> [...]

    To roszczenie cywilne z art. 81 Prawa Autorskiego. Roszczenie o
    naprawienie szkody wyrządzonej czynem niedozwolonym ulega przedawnieniu
    z upływem lat trzech od dnia, w którym poszkodowany dowiedział się o
    szkodzie i o osobie obowiązanej do jej naprawienia. Jednakże w każdym
    wypadku roszczenie przedawnia się z upływem lat dziesięciu od dnia, w
    którym nastąpiło zdarzenie wyrządzające szkodę. (art. 442 kc)

  • 6. Data: 2005-05-19 16:39:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wypadku roszczenie przedawnia się z upływem lat dziesięciu od dnia, w
    > którym nastąpiło zdarzenie wyrządzające szkodę. (art. 442 kc)

    piekne dzieki.