    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogolnie- walka ze sklepem pod oknami
    Date: Fri, 20 Aug 2004 22:17:17 +0200

    Użytkownik "Ryszard Nowicki" <rysiek69@v___p___.pl> napisał w wiadomości
    news:cg3uuv$332$1@polsl.gliwice.pl...

    > 1 sprawa:
    > pod moimi oknami jest zaplecze sklepu
    > i codziennie od roku czasu przed godzina 6 rano przyjeżdżają rożnej maści
    > goście z towarem i jest jazda z waleniem drzwiami itp. to jest koszmar.
    > I tak: jezeli zadzwonię po policje, ze jest zakłócenie to czy przyjadą
    > odrazu ?
    > no i musiałbym stanąć przed tym piekarzem zeby nie odjechal
    > co ja biedny mam robic
    > Dodam ze jakiekolwiek prosby w sumie juz nic nie daja

    Wystąp do administratora terenu, by na podjeździe do sklepu ustawił zakaz
    wjazdu np. w godzinach 22-6 rano. Wówczas będzie podstawa do wymagania, by
    tam w nocy nic nie jeździło. Inaczej to bez sensu. Trzaskanie drzwiami
    trudno nazwać zakłóceniem ciszy - choć rozumiem, ze może to być uciążliwe.
    Wiec policja tu się na nic nie zda. Jak będzie zakaz wjazdu, to policja ma
    dopiero wówczas pole do popisu.

    Kwestią otwartą pozostaje, czy zdołasz administratora terenu przekonać do
    ustawienia takiego znaku.

    > 2-ga sprawa :
    > zbudowali sobie w scianie takie cos http://camel900.w.interia.pl/2.GIF,

    Niestety jest to niedostępne, więc piszę w "ciemno".

    > i za tymi kratami byl wentylator przemyslowy (wiatrak z taka jakby butla
    > przymocowany) (od 6 do 21), dźwięk jak z samolotu, pomimo nowych okien
    bylo
    > glosno,
    > ponad trzymiesieczna mediacja nic nie dala - dopiero zeznania na policji i
    > niby sprawa z urzędu (środowisko, za duze decybele-byla komisja) ,
    > ale mam wrazenie ze tej sprawy nie ma, goscie to wylaczyli, ale kpia nam w
    > zywe oczy
    > Czy ja moge sie domagac od tego policjanta zeby robil cos z ta sprawa
> [...]

    Nie wiem co to jest, bo adres nie działa, ale skoro to nie huczy (a
    przeszkadzało Ci huczenie), to o co Ci chodzi? Może po prostu wytłumili to w
    inny sposób i tyle.

    > 3-cia sprawa: na WWW widac ze ta sciana jest nie pomalowana i wyglada
    > okropnie -
    > Sklep pomalowal sobie od ulicy a to tak zostalo- Czy myslicie ze Oni
    musieli
    > to pomalowac . i czy musza zabudowac te kraty ?

    Nie wiem jakie kraty. Co do pomalowania, to już kwestia umowy właściciela
    sklepu z właścicielem obiektu.