  • Data: 2005-05-17 12:41:15
    Temat: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Witiia [Tue, 17 May 2005 12:36:15 +0200]:

    > Najlepiej jak złoży reklamację. Tylko niech nic nie pisze,
    > że ktoś wyłudził od niej hasło dostępu.

    A to przypadkiem tez oszustwo nie bedzie?

    > Później zarządaj sprawdzenia adresu IP komputera, z którego
    > wykonano dany przelew. Na 99% nie będzie to w Twoim mieście,
    > albo nawet w Polsce.

    Ano. Ja tez czesto gzrebie na wlasnym koncie z innych kompow,
    po calym kraju rozsianych... Dowod jak diabli.

    > Przedstawiasz dowody, że tego i tego dnia była w tym
    > i w tym mieście, więc nie mogła wykonać przelewu.

    Na prawde musze Ci pokazywac, ze moge zaraz sie tu pojawic
    z IP jakiejs Tajlandii...? Myslisz, ze tam idioci siedza?

    > Jeśli ktoś uzyska dostęp do konta w wyniku przestępstwa
    > (tutaj tak było - wyłudzenie, oszustwo), to już chyba bank
    > odpowiada za to, że dał dostęp osobie, która takiego dostępu
    > nie powinna mieć.

    Tylko ze to nie bank dal tej osobie dostep. Ten dostep dala
    sama wlascicielka konta. Osobiscie.

    > Na pewno nie wolno się poddawać. Jeśli kwota jest znacząca,
    > to trzeba walczyć.

    Mi to wyglada na probe wyludzenia od banku pieniedzy
    za wlasna glupote, przykro mi.

    Kira