  • Data: 2005-05-17 12:52:32
    Temat: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.05.2005 Kira <c...@-...pl> napisał/a:

    > Tu jest identycznie: dziewczyna dala nieznanemu sobie
    > czlowiekowi login (pieczatke) i haslo (podpis). Czemu
    > ma za to bank odpowiadac? Sama dawala. Ja np. dalam

    racja - dawala sama.
    Takei sytuacje naprawde czesto sie zdarzaja.
    Ktos podeslal linka najprawdopodobniej w emailu gdzie From: wygladalo
    np. tak: Dział techniczny inteligo <t...@i...pl> w temacie
    "Weryfikacja danych osobowych w inteligo"

    a ponizej WIARYGODNIE brzmiaca tresc i link (da sie latwo zamaskowac)
    do rzekomego www.inteligo.pl/tech/weryfikacja.jsp.

    Wiele osob uwierzy - bo nie slyszeli o podobnych przypadkach.

    BTW - zastanawialem sie kiedys nad zaproponowaniem kilku bankom
    wydania krotkiej, napisanej prostym jezykiem broszury odnosnie
    bezpieczenstwa transakcji w internecie.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||