  • Data: 2005-05-17 17:28:56
    Temat: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 17 May 2005 12:36:15 +0200,
    Witiia <w...@p...onet.pl> screamed:
    > Najlepiej jak złoży reklamację. Tylko niech nic nie pisze, że ktoś
    > wyłudził od niej hasło dostępu. Najlepiej napisać, że zniknęły pieniądze
    > i prosisz o wyjaśnienie.

    Jeśli sprawdzą że zniknęły przy pomocy hasła to niepisanie o tym odniesie
    taki sam skutek jak pisanie.

    > Później zarządaj sprawdzenia adresu IP komputera, z którego wykonano
    > dany przelew. Na 99% nie będzie to w Twoim mieście, albo nawet w Polsce.

    Na 99% będzie w Polsce, albo nawet w jej mieście.

    > Przedstawiasz dowody, że tego i tego dnia była w tym i w tym mieście,
    > więc nie mogła wykonać przelewu.

    Ale udostępniła osobom trzecim hasło.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 19:27:50 user up 10614 days, 7:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    "Kocham deszcz, tylko on na mnie leci."