  • 1. Data: 2009-08-19 10:44:56
    Temat: odstąpienie od zakupu auta
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    witam. Pytanie dotyczy możliwości odstąpienia od zakupu auta -
    licytowałem samochód w aukcji samochodowej i wygrałem licytację.
    Odebrałem fakturę, zapłaciłem za niego przelewem, jednakże gdy
    chciałem odebrać wóz z parkingu okazało się, że nie ma w silniku ani
    grama oleju. Mam podejżenia, że samochód jeździł bez oleju co grozi
    szybkim jego zatarciem. Czy ktoś mi może nakreślić możliwości
    wycofania się z tego zakupu?

  • 2. Data: 2009-08-19 10:49:45
    Temat: Re: odstąpienie od zakupu auta
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    GregorY pisze:
> [...]
    > grama oleju. Mam podejżenia, że samochód jeździł bez oleju co grozi
    > szybkim jego zatarciem. Czy ktoś mi może nakreślić możliwości

    Zapłaciłeś za auto którego nawet nie widziałeś? Sorry, że pojadę tak
    prostu z mostu ale to typowe frajerstwo. Od wczoraj mieszkasz w polsce,
    że nie wiesz że się nikomu nie ufa?

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2009-08-19 11:15:09
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > Zapłaciłeś za auto którego nawet nie widziałeś? Sorry, że pojadę tak
    > prostu z mostu ale to typowe frajerstwo. Od wczoraj mieszkasz w polsce,
    > że nie wiesz że się nikomu nie ufa?

    dzieki za merytoryczną odpowiedź. Ale sprawa wygląda tak: auto
    specjalistyczne w drugim końcu kraju a w ogłoszeniu zamieszczane są
    zdjęcia po których raczej nie mozna stwierdzić poziomu oleju w
    silniku. Co do płatności - takie są procedury, puki nie zapłacisz, nie
    wydadzą pojazdu.
    Czy jest przepis precyzujacy możliwość zwotu towaru zakupionego przez
    net bez podania przyczyny?

    --
    GregorY

  • 4. Data: 2009-08-19 11:21:00
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "GregorY" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]
    wydadzą pojazdu.
    Czy jest przepis precyzujacy możliwość zwotu towaru zakupionego przez

    Kupowałeś na firmę , czy jako konsument? W tym drugim wypadku masz 10 dni na
    odstąpienie od umowy.

  • 5. Data: 2009-08-19 11:28:54
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    Kupowałem na firmę - mam fakturę VAT.

    --
    GregorY

  • 6. Data: 2009-08-19 11:30:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > grama oleju. Mam podejżenia, że samochód jeździł bez oleju co grozi
    > szybkim jego zatarciem. Czy ktoś mi może nakreślić możliwości

    jezeli auto działa i wszystko zgadza sie z opisem, to nie widze mozliwosci
    odstąpienia.
    Faktura? To była aukcja czy KT?

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 7. Data: 2009-08-19 11:37:57
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > jezeli auto działa i wszystko zgadza sie z opisem, to nie widze mozliwosci
    > odstąpienia.
    > Faktura? To była aukcja czy KT?

    może i działa ale bez oleju tego nie sprawdzę prawda?
    co oznacza skrót KT?

    --
    GregorY

  • 8. Data: 2009-08-19 11:44:18
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    GregorY pisze:
    > może i działa ale bez oleju tego nie sprawdzę prawda?
    > co oznacza skrót KT?

    Kup teraz = KT

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2009-08-19 11:46:26
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    KT - Kup Teraz.

    Na przyszłość - kupując auto - specjalistyczne, osobowe, sportowe, czy
    furmankę - nie płać z góry. Wynajdujesz pojazd, jedziesz oglądać i
    ewentualnie się decydujesz. Teraz chyba nie wiele możesz zdziałać.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 10. Data: 2009-08-19 12:19:07
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Paweł Ubysz pisze:
    > Kupowałeś na firmę , czy jako konsument? W tym drugim wypadku masz 10
    > dni na odstąpienie od umowy.

    Nie ma tych 10 dni jeśli kupował na licytacji.