  • 1. Data: 2004-07-29 11:28:08
    Temat: odsetki od niezaplaconego podatku + pytanie o niezarejestrowana dzialalnosc!
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Witam!

    Dzisiaj dostalem takie pisemko w ktorym napisano ze mam sie zapoznac z
    caloscia zebranego materialu w sprawie określenia zobowiązania w
    zryczaltowanym podatku dochodowym za lata 2001-2003. Co bylo efektem ze mi
    to pismo przyslali to wiem. Poprostu w ramach zemsty (za to ze zrobilem
    konkurencyjna dla nich siec u siebie w bloku) prezes kablowki napisal do
    skarbowki ze nielegalnie podlaczylem i udostepnialem internet w tych latach
    oczywscie nie jest to prawda gdyz osoby podlaczone wowczas do tamtej sieci
    nie mialy dostepu do internetu a siec powstala wczesniej niz zostal mi
    podlaczony sygnal z kablowki. Po zapoznaniu z tymi dokumentami napisalem ze
    sie wypowiem na ten temat i tak tez zrobie.
    Narazie chodzi mi o to jak mnie podliczyli za ta rzekoma niezarejestrowana
    dzialanlosc gospodarcza:
    Bede podawal tylko kwoty podatku jaki mi naliczyli.
    A wiec za 2001 rok naliczyli mi 143,40 + odsetki od 1 lutego 2002
    za 2002 573,80 + odsetki od 3 luty 2003 i za 2003 304,80 + odsetki od lutego
    2004r.
    Moje pytanie jaka bedzie wysokosc tych odsetek na dzien dzisiejszy?
    I teraz wracam do pytania jak mam im udowodnic ze na tym nie zarobilem ani
    zlotowki? czy wystarcza oswiadczenia osob z tamtej sieci ze nie mieli
    internetu wiec za niego nie placili oraz ze w ramach podlaczenia sami
    pociagneli kabel (pod moim okiem jako ze mam uprawnienia elektryczn) oraz
    sami zainstalowali w komputerze karty sieciowe i skonfigurowali sobie
    komputer do dzialania w sieci lokalnej (gry itp bo tylko do tego ta siec
    sluzyla internet mialy 3 osoby ja + 2 ktore mialy na to umowy z kablowka).
    Pomozcie!!!

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-07-29 11:35:02
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    www.google.pl odsetki podatkowe..

    > I teraz wracam do pytania jak mam im udowodnic ze na tym nie zarobilem ani
    > zlotowki?

    To akurat nie ma nic do rzeczy....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-29 11:37:39
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    > www.google.pl odsetki podatkowe..

    dzieki serdeczne myslalem ze chodzi o odsetki ustawowe...

    > To akurat nie ma nic do rzeczy....

    No dla mnie ma! bo nie wiem jaka li8nie obrony mam przyjac ale po tym jak
    skonczyl optimus to nie sadze zebym z tego wyszedl dlatego pytalem bo chce
    wiedziec ile bede musial zaplacic :(

    Pozdrawiam
    Karol

  • 4. Data: 2004-07-29 12:56:30
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <a...@a...edu.pl> napisal(a):

    > To akurat nie ma nic do rzeczy....

    Czekaj, dlaczego nie ma? Nieprecyzyjnie się wyraził. Bo może to oznaczać
    zarówno, że nie osiągnął zysku, ale miał przychód (i tutaj kiepska
    sytuacja), jak i to, że nie miał przychodu z tego w ogóle, tzn. nie brał kasy.
    Trudno będzie udowodnić jakieś bezpłatne świadczenie usług i tego typu historie,
    jeśli kolesie sobie parę komputerów połączyli żeby w Quake grać. U$ ma
    chyba mimo wszystko ciekawsze, pewniejsze i bardziej dochodowe sprawy...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-07-29 13:30:16
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

> [...]
    > jeśli kolesie sobie parę komputerów połączyli żeby w Quake grać. U$ ma
    > chyba mimo wszystko ciekawsze, pewniejsze i bardziej dochodowe sprawy...

    No wlasnie dokladnie o gry chodzilo gdy siec byla tworzona. POlatnych czy
    bezplatnych usług tez nie świadczyłem. No chyba ze darmowa pomoc w załozeniu
    wtyczki sieciowej :)
    Juz mam jedno oświadczenie od osoby z sieci takiej tersci:
    Oświadczam iz ja nizej podpisany w okresie do sierpnia 2003 roku nie mialem
    dostepu do internetu za postrdnictwem sieci LAN i Karola K. Karol K. nie
    pobieral ode mnie zadnych oplat z tytulu uzytkowania i podlaczenia do sieci
    lokalnej LAN. Zakupu urzadzen i innych materialow potrzebnych do
    podlaczenia do sieci LAN dokonalem samodzielnie i sa one moja wlasnoscia

    Czy cos takiego moze byc czy cos jeszcze dodac?
    kolejna sprawa co zrobic z urlopowiczami? poprostu napisac w wyjasnieniu ze
    ich oswiadczenia dostarcze w pozniejszym terminie??

    Pozdrawiam
    Karol