  • 1. Data: 2004-07-29 11:58:35
    Temat: umowa na czas określony a urlop macieżynski
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    witam
    koleżanka ma podpisaną umowę o pracę zawartą na czas określony (umowa
    wygasa jej w grudniu). w lutym ma termin porodu. wiem iż z art. 177 &3 umowa
    zostanie przedłużona do dnia porodu. co w takim przypadku z urlopem
    macierzyńskim? kto będzie jej wypłacał zasiłek macierzyński?

    pozdrawiam serdecznie
    Aneta

  • 2. Data: 2004-07-29 14:28:05
    Temat: Re: umowa na czas określony a urlop macieżynski
    Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał
> [...]
    > zostanie przedłużona do dnia porodu. co w takim przypadku z urlopem
    > macierzyńskim? kto będzie jej wypłacał zasiłek macierzyński?

    Zasiłek macierzyński - ZUS. Traci, niestety, prawo do urlopu wychowawczego,
    który jest uprawnieniem pracowniczym.

    --
    moni K.