  • 1. Data: 2005-05-30 17:08:46
    Temat: odsetki od nieprzyznawanej renty?
    Od: "Seki Hope Tristan" <s...@U...TO.amigo.pop.pl>

    Otrzymywalam tymczasowa rente zdrowotna z powodu czesciowej niezdolnosci do
    pracy. Rente mi odebrano po czym odwolalam sie. Sad rente przyznal i nalezy
    mi sie zwrot za okres, w ktorym renty nie dostawalam. Czy moge rowniez
    domagac sie odsetek od tej kwoty? Jesli tak to prosze o jakis szczegol,
    gdzie szukac informacji badz od razu prosze mi podac jakie to odsetki i w
    jaki sposob sie ich domagac.

    Seki | Hope | Tristan

  • 2. Data: 2005-05-30 17:42:15
    Temat: Re: odsetki od nieprzyznawanej renty?
    Od: paweł <z...@w...pl>

    Użytkownik "Seki Hope Tristan" <s...@U...TO.amigo.pop.pl> napisał w
    wiadomości news:d7fhb7$akq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    | domagac sie odsetek od tej kwoty? Jesli tak to prosze o jakis szczegol,
    | gdzie szukac informacji badz od razu prosze mi podac jakie to odsetki i w

    Sami /ZUS/ Ci wypłacą odsetki razem z zaległymi świadczeniami rentowymi.
    pka