    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 28 Nov 2011 01:55:12 GMT

    begin m4rkiz

    > po to bozia dala niektorym rozum zeby niekoniecznie wloczyc sie po
    > sadach, skoro kilkunastominutowa akcja do przygotowania w godzine moze
    > oszczedzic pytajacemu pare stow

    Wystarczy dać Ci parę stów, żebyś bez mrugnięcia okiem zrobił z siebie
    pajaca przed kilkudziesięcioma osobami? :) Bo jak inaczej można uznać
    wciskanie obcym ludziom historii swoich starych butów? ;) Wyobraź sobie,
    ze idziesz do sklepu kupić buty, a tu jakiś obcy gość zaczepia Cię i
    pokazuje Ci swojego starego, zużytego, poprzecieranego buta i płacze, że
    sprzedawca nie zwrócił mu za rozklejoną podeszwę. Uznałbyś go za
    normalnego?

    > to ja osobiscie nie widze w tym robienia
    > z siebie pajaca...

    Większość osób przed którymi byś w ten sposób pajacował by widziała.