  • Data: 2011-11-29 12:01:05
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > tak, uznałbym go za normalnego o ile jego historia miała by sens.

    Poważnie? Jak bym się raczej rozejrzała, gdzie jest ukryta kamera ;-)
    O ile generalnie Twój pomysł z informowaniem potencjalnych klientów o
    nierzetelności sklepu ma sens (ale np. w jakimś artykule do gazety, na
    blogu, pocztą pantoflową itp.), o tyle sposób jego realizacji poprzez
    manifestację przed sklepem jest totalnie poroniony. Nie wiem nawet, czy
    właściciel sklepu nie miałby prawa zgłosić tego na policję jak zakłócania
    pracy.

    > Mało tego - prawdopodobnie powiadomiłbym e o rezygnacji z zakupu.

    No tutaj to już totalny ROTFL :)

    N.