  • Data: 2011-11-29 12:11:43
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:

    > "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Opisz kilka, to może uwierzę :)

    Kiedyś dzieliłam się spostrzeżeniami na temat realizacji reklamacji butów,
    które rozleciały się po jednym spacerze, przed sklepem. Przechodziły dwie
    kobiety, zapytały, o co biega, więc im powiedziałam, żeby uważały, bo jak
    kupią buty w tym sklepie, to mogą mieć problem z reklamacją.
    Wkręciłam w sprawę Rzecznika Praw Konsumenta (reklamację odrzucił
    rzeczoznawca wyssany z palca), po czym poszłam do oburzonej sprzedawczyni,
    która sądem mnie postraszyła, że jej opinię psuję*, złożyć reklamacje z
    tytułu "niezgodność z umową". Baba nie odróżniała reklamacji od
    niezgodności, więc po 2 tygodniach, po braku odpowiedzi, musiała oddać mi
    kasę.

    *mówienie, jak było to prawda a nie psucie opinii.
    I nie urządzałam pikiety, tylko odpowiedziałam na pytanie przypadkowych
    kobiet, które mnie zaczepiły.

    J.

    www.kontestacja.com