  • Data: 2011-12-01 11:51:15
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@x...abc napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zakładając nawet, że klient ma rację (a na podstawie opisu na grupie nie
    > jestem tego wcale taki pewien) to sposób prezentacji tej "racji" wpływa
    > na to, jak ludzie tego klienta i jego "racje" będą postrzegali. Osoba
    > zachowująca się jak pieniacz czy wariat jest zwykle postrzegana
    > negatywnie i mało kto będzie w ogóle wnikał w to, co ma do przekazania i
    > po czyjej stronie ta "racja" leży.

    nie podkresląłem tego specjalnie, ale załozenie ze "kupujacy ma rację"
    przyjąłem za pewnik.
    Dlaczego: but sie rozkleił a chyba nie powinien? Dodatkowo załozenie ze
    kupujacy jest idiotą i chodził w butach które miały zły rozmiar uwazam za
    delikatnie komediowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać