  • 1. Data: 2005-10-28 09:12:01
    Temat: odpowiedzialnosc za skarge
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Zalozmy, ze chce zlozyc skarge na policjanta.

    konkretna sytuacja - jakies 130 km/h po miescie (50), bez sygnalu.

    predkosc znam stad, ze jak mnie wyprzedzili, to tez troszke
    przyspieszylem (do 100-110), a oni dalej odjezdzali. (dla
    usprawiedliwienia - przyspieszylem, zeby zobaczyc ile pojada.
    odpuscilem, bo juz bez przesady, po cos ograniczenia sa)

    I co?

    a) zlewam, swoje zdanie o polucji polskiej mam. to je potwierdza.
    b) pisze skarge.

    zalozmy, ze mam kupe czasu i poczucie obowiazku.

    moj czarny scenariusz wyglada tak - oczywiscie kierowcy nic sie nie
    dzieje (zreszta, co by moglo), ale ja dostaje wezwanie przed sad grodzki
    i w zwiazku z 'przyznaniem sie do winy' dostaje grzywne i pkt karne.

    tak by bylo?

    gacek
    ps. gdyby mnie po tym poscie ktos przypadkiem zastrzelil - gdansk, numer
    N055 ;)

  • 2. Data: 2005-10-28 09:26:58
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za skarge
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Uzytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > usprawiedliwienia - przyspieszylem, zeby zobaczyc ile pojada.
    > odpuscilem, bo juz bez przesady, po cos ograniczenia sa)

    Moze kogos sledzili i nie chcieli sie ujawniac

    A.

  • 3. Data: 2005-10-28 09:35:45
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Auguro wrote:
    > Moze kogos sledzili i nie chcieli sie ujawniac

    no to tak moglby mi odpowiedziec rzecznik czy ktostam.

    akurat smiem watpic w ta teorie, bo ulica byla pusta.
    zreszta co to za sledzenie w oznakowanym radiowozie.

    gacek