  • 31. Data: 2005-05-28 20:50:46
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak u innych operatorów, ale conajmniej w +GSM gdzie mam
    > telefon jest darmowe. Nie wziąłem pod uwagę, ze inni moga za to brać
    > kasę. No to w takim arzie wyłączam telefon i pod wiecór właczam, czyli
    > ujawniam się w zasięgu. I stosując nowy pomysł kolegi o 2 nad ranem
    > dzwonię do kierownika z zapytaniem, czy problem jest nadal aktualny.

    trochę NTG ale podobno jeżelie jesteś poza zasięgiem to ktoś kto dzwoni do
    Ciebie czeka na jakikolwiek dźwięk w swoim telefonie dłuższą chwilę a jak
    wyłączysz będąc w zasięgu to się pojawia natychmiast.

    Dość często wyłączam telefon ale pare osób rozpoznaję kiedy mnie nie ma a
    kiedy mam wyłączony, więc "coś w tym jest"

    --
    PawełJ

  • 32. Data: 2005-05-28 21:01:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pawelj napisał(a):

    > Dość często wyłączam telefon ale pare osób rozpoznaję kiedy mnie nie ma a
    > kiedy mam wyłączony, więc "coś w tym jest"

    Jak bardzo chcesz mieć ten drugi (długi) efekt, mozesz wyrwać baterię z
    działającego aparatu ;-)

    M.

  • 33. Data: 2005-05-29 11:33:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    KN wrote:
    > zarzadzeniem wewnetrznym dyrektora nie ma mozliwosci
    > otrzymania dodatk. wynagr. za godziny pozasluzbowe.

    A to przypadkiem nie jest sprzeczne z kp?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 34. Data: 2005-05-29 13:20:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A to przypadkiem nie jest sprzeczne z kp?

    Podejrzewam, ze zastosował skrót myślowy. Kierownikom niższego szczebla
    pewnie zabroniono wykorzystywać pracowników poza godzinami etatowymi, by
    ciąć koszty.

  • 35. Data: 2005-05-30 06:56:31
    Od: "KN" <b...@a...com>

    Użytkownik "Artur Ch napisał:

    > Dobrym wyjściem byłoby, IMO, przyjęcie telefonu służbowego. W tym to
    > właśnie aparacie ustawiłbym przekierowanie np. na stacjonarny numer
    > firmowy, bądź na numer tego kierownika i wyłączał ten służbowy aparat po
    > zakończeniu pracy - wszystko w tym przypadku jest zgodne z prawem.

    tylko co zrobi kierownik, gdy zadzwoni z wlasnej komorki sluzbowej (po
    wylaczeniu tel. pracownika uaktywni sie przekierowanie na numer kierownika)
    ?
    powinien za sekunde odebrać rozmowe do/od samego siebie (petla) i podstep
    sie wyda... ;)))

    minusem jest rowniez mozliwosc przekroczenia limitu rachunku - ktory trzeba
    bedzie pokryc z wlasnej kieszeni - w sytuacji gdy zgloszenia wlasnie
    NAJCZESCIEJ są w czasie poza godz. sluzbowymi, gdy ma działac przekierowanie
    na inny numer/telefon sluzbowy.

    ogolnie deja'vu ale jakies koszty bedzie chyba trzeba poniesc.
    ta propozycja wyglada na logiczne wyjscie z sytuacji, aby wilk byl syty
    (pracodawca) i owca cała (ten nieszczesny pracownik :)

    dzieki i pozdro.
    Krzysztof

  • 36. Data: 2005-05-30 07:06:44
    Od: "KN" <b...@a...com>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Podejrzewam, ze zastosował skrót myślowy. Kierownikom niższego szczebla
    > pewnie zabroniono wykorzystywać pracowników poza godzinami etatowymi, by
    > ciąć koszty.

    bez wchodzenia w drastyczne "strzegóły", cos w powyzszym guscie :)

    reasumując z propozycji grupy wynika, ze:
    - trzeba szukac po gazetach typu Rzepa, G.Prawna interpretacji prawnych
    i/lub dochodzic samemu od pracodawcy swoich racji (bo pracodawca
    - jak juz nie ma innego wyjscia, to przyjac kom.tel.sluzbowy i poza godz.
    sluzbowymi robic przekierowanie na inny sluzbowy
    - cale przekierowanie to ma byc "inteligentne", czyli nie wchodza w gre
    zlosliwe (jakby nie patrzec, wg mnie) telefony o 2 w nocy do kierownika z
    pytaniami o duperele. na tych duperelach to ja sie mam znac, kierownik zna
    meritum sprawy i procesy "ogolno-biznesowe" :)

    dzieki i pozdrowienia
    /Krzysztof

  • 37. Data: 2005-05-30 07:11:07
    Od: "KN" <b...@a...com>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Re to: Robert Tomasik [Sat, 28 May 2005 01:53:10 +0200]:
    >

    > I to nie jest zadne "niedbanie o interesy firmy". Dobrze
    > zorganizowana firma ma _zawsze_ pod reka specjaliste od takich
    > rzeczy, ktore moga wymagac naglej interwencji. I temu komus sie
    > za ta gotowosc 24h/dobe _placi_. Cos za cos. U siebie tak mam
    > i jakos nie musze po innych ludziach wieczorami wydzwaniac.

    jezeli tak jest faktycznie, to jest czego zazdroscic w organizacji Twojej
    firmy.
    i z tego wniosek, ze trzeba popracowac na organizacja macierzystej.

    no to siadam i pisze not.sluzb. nr LD/nnn/xxx/05 nt. "Wniosek o ustanowienie
    dyżurów w godz. pozasłużbowych"
    moze cos z tego wyjdzie :)

    dzieki i pozdrawiam
    Krzysztof.

  • 38. Data: 2005-05-30 13:08:31
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "KN" <b...@a...com> napisał w wiadomości
    > mam do tego prawo i dlatego podpieram sie kodeksem pracy, aby oczekiwac od
    > pracodawcy respektowania MOJEGO czasu wolnego od pracy, zwlaszcza w
    > sytuacji, gdy zarzadzeniem wewnetrznym dyrektora nie ma mozliwosci
    > otrzymania dodatk. wynagr. za godziny pozasluzbowe. a mimo to pracodawca
    > oczekuje swiadczenia obowiazkow...
    > czy byles w podobnej sytuacji osobiscie ? tak jak pracownicy niektorych
    > marketow ?

    Ech... Lubie takich..
    Twój pracodawca jest głupi albo przesadnie pazerny, bo oczywiste jest, że
    umowa powinna odpowiadać faktycznemu zakresowi Twoich obowiązków. Tu masz
    bezsprzecznie rację. I na pewno wiesz, że Twój pryncypał nadstawia głowę
    zmuszając Cię do gotowości bez odpowiedniego wynagrodzenia. Jeśli przyjmiesz
    służbową komórke to go ugotujesz.. Wasny biling go zgubi..Szczególnie, że
    jak raz wystąpisz do sądu to później juz z marszu możesz go skarżyć o
    szykanowanie lub inne podobne.
    Ja bym rozegrał to na jego miejsscu inaczej.
    Po drugim, trzecim problemie z kontaktem z Tobą, szczególnie jeśli
    spowodowały jakieś problemu lub utrudnienia w firmie, zastosowałbym starą i
    dobrze sprawdzoną metodę - dał ogłoszenie o pracę a Ciebie poprosił do
    komisji, która ma m.in. oceniac kandydatów. Jakbyś posłuchał już sobie jak
    mało inni chcą za tę samą robotę, którą Ty wykonujesz, zaproponowałbym
    układ - ja wspaniałomyślnie rezygnuję z rekrutacji a Ty zgadzasz się na
    odpowiednie zapisy w umowie o pracę przy odpowiendim rozliczeniu.

    Pzdr
    Brodek

  • 39. Data: 2005-05-30 14:14:09
    Od: "KN" <b...@a...com>

    Użytkownik "Brodek" napisał w wiadomości
> [...]
    > układ - ja wspaniałomyślnie rezygnuję z rekrutacji a Ty zgadzasz się na
    > odpowiednie zapisy w umowie o pracę przy odpowiendim rozliczeniu.

    ups.. ciary mnie przeszly...
    moze sie nawet i tak skonczyc, czego sobie nie zycze.

    mimo wszystko dzieki wszystkim, zarowno za slowa otuchy jak i "przerazenia"
    oraz przywrocenie do realnosci.
    z dyskusji grupowej pozostalo jedno wyjscie (techniczne), ale moze byc
    skuteczne.

    pozdrawiam grupowiczow.
    /Krzysztof

  • 40. Data: 2005-05-31 23:53:11
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    > Nie wiem jak u innych operatorów, ale conajmniej w +GSM gdzie mam
    > telefon jest darmowe.

    Chyba we wszystkich sieciach przekierowanie jest darmowe ale jest małe ale
    :) W tej sytuacji po właczeniu przekierowania za wszystkie rozmowy
    przekierowane z komórki na np. stacjonarny płaci posiadacz komórki :(

    pozdr.

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201