  • 1. Data: 2005-05-27 14:05:24
    Temat: dziwna sprawa,aukcje,telefon komorkowy?
    Od: gruberek <d...@g...pl>

    JAKIS CZAS temu mialem wystawiona na aukcji internetowej komorke, jakas
    osoba kliknela i niby kupila, potem standardowo wyslalem jej nr konta i
    potem cisza... po jakims czasie jakies glupie meile ->bylo to 7 miesiecy
    temu, teraz ze mam stawic sie na komende w celu odczytania oskarzenia i
    postawienia zarzutow oszustwa interenetowego ze ja niby umawialem sie na
    wymiane tj osoba miala mi przyslac jakis telefon-> aja wyslac swoj i ze
    ja go oszukałem!

    fakty:
    ->wysylalem jednego meila do niego z nr konta-> mogl sfalszowac jakis
    inne meile?
    ->nie otrzymalem zadnej wplaty na konto od niego!
    ->nie nadawalem do niuego zadnej paczki?

    jak sie bronic? mam wziasc adwokata? bo nie zamierzam byc skazany za
    jakies wrobienie, w zyciu nikogo nie oszukalem o co tutaj chodzi?

    pomozcie jak działac?

  • 2. Data: 2005-05-27 14:20:11
    Temat: Re: dziwna sprawa,aukcje,telefon komorkowy?
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2005 16:05:24 +0200, gruberek <d...@g...pl> napisał:

    > po jakims czasie jakies glupie meile ->bylo to 7 miesiecy temu, teraz ze
    > mam stawic sie na komende w celu odczytania oskarzenia i postawienia
    > zarzutow oszustwa

    Mailem to dostałeś?
    ;)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 3. Data: 2005-05-27 14:20:13
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    gruberek wrote:
    :
> [...]
    >

    > jak sie bronic? mam wziasc adwokata? bo nie zamierzam byc skazany za
    > jakies wrobienie, w zyciu nikogo nie oszukalem o co tutaj chodzi?

    czy masz cos wspolnego z panem xxx ktory kilka postow wczesniej opisywal
    problem ze swoim niesfornym bratem?
    jesli tak to tam masz odpowiedz
    jesli nie to tez masz tam odpowiedz

    idz zlozyc wyjasnienia
    na razie nie potrzebujesz adwokata - nie jest to sprawa o morderstwo ;)
    nie masz postawionych zarzutow

    na razie mozesz byc spokojny...

    --
    pzdr
    www.zbigniewkruk.com <- prywatna strona

  • 4. Data: 2005-05-27 14:23:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-27 16:05, gruberek rzecze:
    > jak sie bronic? mam wziasc adwokata? bo nie zamierzam byc skazany za
    > jakies wrobienie, w zyciu nikogo nie oszukalem o co tutaj chodzi?
    > pomozcie jak działac?

    Na razie adwokat Ci niepotrzebny.
    Przedstaw na komendzie swoją wersję wydarzeń, spisz sygnaturę sprawy
    i czekaj na decyzję prokuratora. Jeżeli sprawę umoży to podawaj gościa
    do sądu o fałszywe oskarżenie. Jeżeli da wiarę tamtemu to wtedy dopiero
    potrzebny będzie Ci adwokat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 5. Data: 2005-05-27 16:08:14
    Od: gruberek <d...@g...pl>

    tak ale ta kobieta przez telefon mowila mi iz postawia mi zarzuty!
    kiedy skladalem juz wyjasnienia co do tej sprawy jakas paranoja

  • 6. Data: 2005-05-27 16:56:55
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    gruberek wrote:
    > tak ale ta kobieta przez telefon mowila mi iz postawia mi zarzuty!
    > kiedy skladalem juz wyjasnienia co do tej sprawy jakas paranoja

    jak na razie to Ty jestes jedyna paranoja

    napisz WSZYSTKO od poczatku do konca bo teraz to jeden wielki metlik
    zrobiles...

  • 7. Data: 2005-05-27 19:04:08
    Od: gruberek <d...@g...pl>

    jakis cza stemu wystawiony zostal telefon:
    osoba kliknela zakupienie go
    nie odzywala sie
    wyslalem nr konta
    zero odewu
    pozniej dostalem bez sensowny negatyw
    potem zostalem wezwany w roli swiadka na zeznania-zeznalem
    nastepnie teraz dzwoniono do mnie z komendy

    NIE OTRZYMALEM ZADNYCH PIENIEDZY NIC!

    o co tutaj chodzi?