    From: "KN" <b...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Date: Mon, 30 May 2005 09:06:44 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Podejrzewam, ze zastosował skrót myślowy. Kierownikom niższego szczebla
    > pewnie zabroniono wykorzystywać pracowników poza godzinami etatowymi, by
    > ciąć koszty.

    bez wchodzenia w drastyczne "strzegóły", cos w powyzszym guscie :)

    reasumując z propozycji grupy wynika, ze:
    - trzeba szukac po gazetach typu Rzepa, G.Prawna interpretacji prawnych
    i/lub dochodzic samemu od pracodawcy swoich racji (bo pracodawca
    - jak juz nie ma innego wyjscia, to przyjac kom.tel.sluzbowy i poza godz.
    sluzbowymi robic przekierowanie na inny sluzbowy
    - cale przekierowanie to ma byc "inteligentne", czyli nie wchodza w gre
    zlosliwe (jakby nie patrzec, wg mnie) telefony o 2 w nocy do kierownika z
    pytaniami o duperele. na tych duperelach to ja sie mam znac, kierownik zna
    meritum sprawy i procesy "ogolno-biznesowe" :)

    dzieki i pozdrowienia
    /Krzysztof