    From: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Date: Mon, 30 May 2005 15:08:31 +0200

    Użytkownik "KN" <b...@a...com> napisał w wiadomości
    news:d78413$pfo$1@news2.ipartners.pl...
    > mam do tego prawo i dlatego podpieram sie kodeksem pracy, aby oczekiwac od
    > pracodawcy respektowania MOJEGO czasu wolnego od pracy, zwlaszcza w
    > sytuacji, gdy zarzadzeniem wewnetrznym dyrektora nie ma mozliwosci
    > otrzymania dodatk. wynagr. za godziny pozasluzbowe. a mimo to pracodawca
    > oczekuje swiadczenia obowiazkow...
    > czy byles w podobnej sytuacji osobiscie ? tak jak pracownicy niektorych
    > marketow ?

    Ech... Lubie takich..
    Twój pracodawca jest głupi albo przesadnie pazerny, bo oczywiste jest, że
    umowa powinna odpowiadać faktycznemu zakresowi Twoich obowiązków. Tu masz
    bezsprzecznie rację. I na pewno wiesz, że Twój pryncypał nadstawia głowę
    zmuszając Cię do gotowości bez odpowiedniego wynagrodzenia. Jeśli przyjmiesz
    służbową komórke to go ugotujesz.. Wasny biling go zgubi..Szczególnie, że
    jak raz wystąpisz do sądu to później juz z marszu możesz go skarżyć o
    szykanowanie lub inne podobne.
    Ja bym rozegrał to na jego miejsscu inaczej.
    Po drugim, trzecim problemie z kontaktem z Tobą, szczególnie jeśli
    spowodowały jakieś problemu lub utrudnienia w firmie, zastosowałbym starą i
    dobrze sprawdzoną metodę - dał ogłoszenie o pracę a Ciebie poprosił do
    komisji, która ma m.in. oceniac kandydatów. Jakbyś posłuchał już sobie jak
    mało inni chcą za tę samą robotę, którą Ty wykonujesz, zaproponowałbym
    układ - ja wspaniałomyślnie rezygnuję z rekrutacji a Ty zgadzasz się na
    odpowiednie zapisy w umowie o pracę przy odpowiendim rozliczeniu.

    Pzdr
    Brodek