  • 1. Data: 2005-05-27 12:43:38
    Temat: Kupno mieszkania od komornika
    Od: "A." <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    ostatnio wpadlo mi w oko ( :) ) ogloszenie o sprzedazy mieszkania
    (spoldzielcze wlasnosciowe) przez komornika. Cena atrakcyjna, lokalizacja tez.
    Po wizycie u wzmiankowanego komornika naszly mnie jednak watpliwosci. Okazuje
    sie, ze oprocz scian w tym mieszkaniu sa tez... mieszkancy, a dokladniej
    dotychczasowi wlasciciele (dluznicy???). Ten fakt mnie dosyc mocno zdziwil, bo
    idac tymtropem komornik powinien sprzedawac samochody z kierowcami, komputery
    z informatykami itd. :)
    Ale mniejsza o to.
    Bardziej mnie interesuje co dalej z tym fantem zrobic. Interesoawac sie dalej
    sprawa, czy tez sobie odpuscic. Bo na dobra sprawe moge zaplacic ponad 100.000
    zl i dalej mieszkac w wynajmowanym mieszkaniu, bo w mieszkaiu moim
    (hipotetycznie, po wplacie pieniedzy i wyroku sadu o przeniesieniu wlasnosci)
    bedzie mieszkal ktos inny (kto np. moze nie placic czynszu, niszczyc mieskanie
    itd.). Czy ktos moglby mi pomoc w podjeciu decyzji i wskazac ewentualne
    zagrozenia oraz realny czas trwania spraw sadowych.

    pozdrawiam i z gory dziekuje
    Adam

  • 2. Data: 2005-05-27 14:15:05
    Temat: Re: Kupno mieszkania od komornika
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-27 14:43, A. rzecze:
    > Witam,
    > ostatnio wpadlo mi w oko ( :) ) ogloszenie o sprzedazy mieszkania
    > (spoldzielcze wlasnosciowe) przez komornika. Cena atrakcyjna, lokalizacja tez.

    Od komornika kupują tylko ludzie bez zasad.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 3. Data: 2005-05-27 14:45:03
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik A. napisał:

> [...]
    > zl i dalej mieszkac w wynajmowanym mieszkaniu, bo w mieszkaiu moim
    > (hipotetycznie, po wplacie pieniedzy i wyroku sadu o przeniesieniu wlasnosci)
    od komornika możesz usłyszeć, że to nie problem, musisz tylko wnieść
    sprawę o eksmisję i potem już z górki...
    Nie wierz w takie bajki !

    Komornika interesuje tylko jedna sprawa, odzyskanie pieniędzy z majątku
    dłużnika. Zostawia Cię potem z mieszkaniem z lokatorami, którzy o ile
    sami się nie wyniosą (a po co mają się wyprowadzać ?) to musisz im
    zapewnić lokal zastępczy.
    No chyba, że jesteś na tyle twardy żeby na bruk wywalić rodzinę (z
    reguły z dziećmi) i nie przejmować się ewentualnymi skutkami prawnymi
    "rozwiązania siłowego" ...

    > bedzie mieszkal ktos inny (kto np. moze nie placic czynszu, niszczyc mieskanie
    > itd.). Czy ktos moglby mi pomoc w podjeciu decyzji i wskazac ewentualne
    > zagrozenia oraz realny czas trwania spraw sadowych.
    moja rada jest taka: odpuść sobie mieszkania z licytacji komorniczych.
    W większości przypadków mieszkania są licytowane z lokatorami, z którymi
    później będziesz miał same kłopoty.
    Wiem, wiem ... ale ta cena ... zgodzę się, ceny tych mieszkań są bardzo
    niskie, ale właśnie dlatego, że mieszkania są z "wkładką".

    Radzisz

  • 4. Data: 2005-05-27 14:50:24
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Od komornika kupują tylko ludzie bez zasad.

    jak masz pisać banały to się lepiej wstrzymaj ...

    Radzisz

  • 5. Data: 2005-05-27 15:05:42
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > Od komornika kupują tylko ludzie bez zasad.
    Ale dzięki nim, inni ludzie są w stanie zmniejszyć straty, jakie
    ponieśli przez ludzi z zasadami, nieregulujący swoich zobowiązań.

    A moze masz na myśli jakiś środek płatniczy?

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2005-05-27 15:50:18
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Wiem, wiem ... ale ta cena ... zgodzę się, ceny tych mieszkań są bardzo
    > niskie, ale właśnie dlatego, że mieszkania są z "wkładką".

    O, tu się nie zgadzam.
    Ceny reguluje "wartość nieruchomości" oraz rzeczoznawca. Jeśli przy
    pierwszej licytacji (chyba jest to ok. 2/3 wartości) nikt nie wyrazi chęci
    kupna, cena ponownie spada o jakiś tam procent wartości. Nie ma tak, że z
    "wkładką" jest taka cena, a "bez" - inna.
    Wszystko co licytują komornicy ma mniejszą wartość niż cena rynkowa bo takie
    są zasady licytacji wszystkiego, ale zawsze jest to cena dokonana przez
    rzeczoznawcę.

    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2005-05-27 16:39:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    poreba wrote:
    > Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > Ale dzięki nim, inni ludzie są w stanie zmniejszyć straty, jakie
    > ponieśli przez ludzi z zasadami, nieregulujący swoich zobowiązań.
    >
    > A moze masz na myśli jakiś środek płatniczy?

    Buzdygan?
    Ma, on zawsze płaci dając innym po gębie.

  • 8. Data: 2005-05-27 16:45:31
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik x napisał:

    > Nie ma tak, że z
    > "wkładką" jest taka cena, a "bez" - inna.
    przy licytacji komorniczej, faktycznie tak nie ma.
    Miałem na myśli wartość rynkową mieszkania na wolnym rynku i takiego
    samego mieszkania z "wkładką" na licytacji komorniczej.

    > Wszystko co licytują komornicy ma mniejszą wartość niż cena rynkowa bo takie
    > są zasady licytacji wszystkiego, ale zawsze jest to cena dokonana przez
    > rzeczoznawcę.
    zgadzam się z Tobą.

    Radzisz

  • 9. Data: 2005-05-27 17:52:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> niebacznie popelnil

    > Buzdygan?
    > Ma, on zawsze płaci dając innym po gębie.
    AFAIK nie wypuścił tego pieniądza dużo na rynek, trzyma w skarpecie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2005-05-27 19:46:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    poreba wrote:
    > witek <w...@g...pl.spam.invalid> niebacznie popelnil

    > AFAIK nie wypuścił tego pieniądza dużo na rynek, trzyma w skarpecie?

    Ostatnio chyba zaczął lokaty zakładać, bo coś cicho na mieście.
    Boję się, co się stanie, jak postanowi te lokaty zlikwidować...