    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odliczenie komputera kupionego na raty ?
    Date: Fri, 14 Mar 2003 06:45:27 GMT

    Pięknego dnia Fri, 14 Mar 2003 07:30:19 +0100, "Janusz"
    <j...@a...net.pl.nospam.pl> zakodował:

    >Kazda pani w US, powie, ze podatek od tych rzeczy wpisuje sie w momencie
    >*platnosci*.

    Jak tak powie, to znaczy że się na niczym nie zna.
    Wpisuje się od razu, rozlicza się z upływem TERMINU płatności
    niezależnie od tego czy i kiedy została zpałacona.

    A wracając do tematu - jak US ma sprawdzić, że coś jest na raty czy na
    kredyt? Czy jakieś przepisy wymagają umieszczenia takiej informacji na
    fakturze? Jak nie, to jak ja mogę udowodnić, że komp którego kupiłem
    za gotówkę nie jest na raty?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775