  • Data: 2009-07-03 21:26:58
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Ależ skąd, warto pójść dalej i powołać instytucję Nadrodzica Sądowego,
    > który będzie prewencyjnie kontrolował wychowanie każdego dziecka i w
    > razie czego interweniował kierując je do tęczowej rodziny homoseksualnej.

    I po co te bezsensowne absurdy?
    Naprawdę masz jakiś wielki problem ze zrozumieniem prostego faktu, że
    ojciec złamał prawo i nie jest żadnym usprawiedliwieniem tłumaczenie, że
    chciał zostać z córką dłużej? Jeśli istotnie chciał, to mógł to załatwić w
    sposób legalny (choćby wcześniej dogadać się z matką albo złożyć apelację w
    sądzie w celu wytargowania dłuższego okresu widywania się z dzieckiem).