  • Data: 2009-07-04 05:26:37
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:

    > Na pewno czteroletnie dziecko będzie wniebowzięte, gdy przyprowadzi je od
    > ojca do matki policja.

    Policja tego nie zrobi. Mógłby ewentualnie zrobić to komornik w
    obecności kuratora. Policja zrobi minimum tego, do czego będzie zmuszona
    - spiszą notatkę, ewentualnie spróbują zadzwonić do ojca.

    Od strony prawnej można jedynie złożyć wniosek o ukaranie grzywną i
    cierpliwie czekać na rozprawę.

    To oczywiście zależy od przedstawienia sprawy policji. Jeżeli zamiast
    powoływać się na przetrzymywanie przez niego dziecka, zostaną poproszeni
    o pomoc przy zaginięciu, może coś z tego wyjdzie.
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl