  • Data: 2009-07-05 09:14:52
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: Jingiel <X...@X...XX> szukaj wiadomości tego autora

    Ale może z
    > tatusiem tak trudno jest się dogadać, może robi takie problemy, może
    > jest na tyle nieodpowiedzialny, że sposób widywania się z córką musiał
    > wyznaczyć odgórnie sąd.

    A moze to mamusia pomimo orzeczenia o widywaniu nie wywiazuje sie z
    wyroku sadu i robi to jak jej sie chce i w koncu ojciec zdesperowany
    pozwolil sobie na takie rozwiazanie.A ze akurat ma urlop to nie czekal
    na rozwiazanie przez sad, bo to trwa miesiacami. Z zycia znam, ze to
    wlasnie mamusie wykorzystuja dzieciaki jako karte przetargowa lub na
    dzialanie, zeby tylko facetowi zrobic na zlosc. Twoje dywagacje sa
    trylko na poziomie, ze to faceci sa bee, a mamusie cacy. Sorry, ale
    chyba mlody jestes i jeszcze nie wiesz jak to w zyciu bywa czasem.

    Jingiel

    PS. wcale nie bedzie mial spapranej kartoteki jak ci sie wydaje.