  • Data: 2009-07-05 08:03:49
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > O to właśnie chodzi. Jak nie zagraża to dlaczego miałby mieć ograniczony
    > czas widzenia się z dzieckiem? Bo Sądowemu Nadrodzicowi się coś uroiło?
    > Dla Ciebie to normalne, dla mnie nie.

    Nie jest, bo nie rozumiesz tak prostej sprawy, że praw rodzicielskich nie
    ogranicza się tylko z powodu "zagrażania" (cokolwiek miałeś na myśli).
    Inna sprawa - jak sobie wyobrażasz ten nieograniczony czas spędzania z
    dzieckiem, w sytuacji, gdy rodzice nie mieszkają razem? Tatuś uznaje, że
    chce mieć córkę 2-miesiące, więc ją zabiera do siebie, potem wraca na 2
    miesiące do mamusi, znów przeprowadzka, potem tatuś stwierdza, że może
    tylko na 5 dni, bo ma ważny wyjazd i tak w koło Macieju. Życzenia tatusia i
    mamusi są spełniane, ale dziecko traktowane jak przedmiot i przerzucane z
    jednego miejsca w drugie.
    Z jakichś przyczyn sąd przyznał pełną opiekę nad dzieckiem matce i tam
    wyznaczył jego miejsce zamieszkania. Natomiast ojcu pozwolił na tę opiekę w
    ograniczonym czasie. Przypuszczalnie gdyby się rodzice między sobą
    dogadali, to tatuś mógłby częściej spotykać się z córką. Ale może z
    tatusiem tak trudno jest się dogadać, może robi takie problemy, może jest
    na tyle nieodpowiedzialny, że sposób widywania się z córką musiał wyznaczyć
    odgórnie sąd. Jak widać niebezpodstawnie, skoro nawet przy ustalonym
    nakazie, tatuś nie raczył przywieźć córki na czas i nie odbiera telefonów.
    Sam na siebie kręci bicz, bo po takim wybryku i oddaniu sprawy policji,
    będzie miał spapraną kartotekę i ryzyko, że sąd odbierze mu nawet te 5 dni.