  • Data: 2009-07-03 22:27:35
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > A co tu znać? Jak ojciec nie zagraża nijak dziecku to powinien się z nim
    > widzieć mniej lub bardziej dowolnie, a jeśli zagraża to wcale. Niby skąd
    > te 5 dni? I dlaczego 5, a nie 6 albo 16?

    A skąd ci w ogóle do głowy przyszło jakieś zagrażanie dziecku?? Co to w
    ogóle za terminologia?
    Widocznie ojcu z jakichś powodów na tyle ograniczono prawa rodzicielskie,
    że wolno mu spotykać się z dzieckiem tylko 5 dni.
    Nie znasz tych powodów, więc powtarzam - jeśli nie znasz, to nie się
    wypowiadaj, zwłaszcza w sposób wybitnie autorytarny, bo tylko durnia z
    siebie robisz.