  • 11. Data: 2006-12-11 08:23:05
    Temat: Re: ocena produktów
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Henry (k) porozsypywal nastepujace haczki:
    > Polemizuję z Badzio który uważa że komentarze na stronach sklepów
    > wystarczą i nie warto w ogóle robić takiej strony - taki lekki OT ;-)
    po pierwsze - badzio sie odmienia. badzio, z badziem, o badziu itp;P
    po drugie - prosze o wskazanie w ktorym miejscu napisalem ze wg mnie
    nie ma sensu robic takiej strony
    --
    badzio

  • 12. Data: 2006-12-11 09:46:57
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 09:23:05 +0100, badzio napisał(a):

    > po drugie - prosze o wskazanie w ktorym miejscu napisalem ze wg mnie
    > nie ma sensu robic takiej strony

    Masz rację badziu - źle zinterpretowałem twój post :-) Widać ten incydent
    mnie uczulił na ten temat.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2006-12-11 22:08:23
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Henry (k) wrote:

    > Masz rację badziu - źle zinterpretowałem twój post :-) Widać ten
    > incydent mnie uczulił na ten temat.

    Panowie - tu nie chodzi o żaden sens !
    Tu chodzi o przepisy prawa polskiego ( chociaż może i obcego w przypadku
    niekrajowych producentów ).

    Podpowie Ktoś Coś na temat ?

  • 14. Data: 2006-12-12 10:23:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 23:08:23 +0100, d852 napisał(a):

    > Tu chodzi o przepisy prawa polskiego ( chociaż może i obcego w przypadku
    > niekrajowych producentów ).

    Wydaje mi się że Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji powinna
    Ci wystarczyć. Gdybyś napisał na stronie "podawajcie tylko negatywne
    opisy" to wtedy mógłbyś podpaść o Art. 3. pkt 1.
    Ale jeśli zrobisz to "niezależnie" - nie wnikając w komentarze
    userów to praktycznie nie masz za co odpowiadać. Co najwyżej możesz
    się liczyć z tym że dostaniesz list z prokuratury z "prośbą" o podanie
    logów połączenia jakiego usera - i to on będzie odpowiadał gdy
    na Twojej stronie napisze jakieś głupoty.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2006-12-12 11:38:41
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > logów połączenia jakiego usera - i to on będzie odpowiadał gdy
    > na Twojej stronie napisze jakieś głupoty.

    Dzięki!