  • 1. Data: 2006-12-07 20:47:28
    Temat: Oszukany przez DHL
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Prosiłbym o rady w takiej sprawie: wysyłałem dysk twardy poprzez firme
    kurierska DHL do hurtowni komputerowej. Kurier spakował przy mnie przesyłkę,
    opisał list nadawczy (że zawartością paczki jest ELEKTRONIKA), pobrał 35 zł
    i wyszedł. Po dwóch dniach dzwonią z hurtowni, że paczka doszła do nich
    pusta (otworzyli w obecności kuriera i nic nie było w środku). Reklamacja w
    DHL trwała 5 miesiecy!. Przysłali decyzje ze zgodnie z paragrafem X punkt X
    z regulaminu, jesli paczka dojdzie do adresata w stanie ninaruszonym i jest
    pusta to jest to moja wina. Mam list nadawczy (oryginal) na którym kurier
    (mam jego numer, nazwisko) napisał że zawartoscia jest ELEKTRONIKA. Pytanie
    brzmi: gdzie moge sie zglosic z takim problemem, na kogo powolac, jak
    sprecyzowac odpowiedz DHL-owi, ew. jak to rozwiazac bo to dla mnie ich
    uzasadnienie jest nielogiczne (wirtualna ELEKTRONIKA?). Po prostu ktos
    ukradl dysk (notabene zepsuty) i to moja wina.

    Z góry dziękuję i prosze o porady

    Włodzimierz Konarski

  • 2. Data: 2006-12-07 22:51:25
    Temat: Re: Oszukany przez DHL
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>

    Użytkownik "wodzo" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak to rozwiazac bo to dla mnie ich uzasadnienie jest nielogiczne
    > (wirtualna ELEKTRONIKA?). Po prostu ktos ukradl dysk (notabene zepsuty) i

    Witam
    Spotkaj się z kurierem odbierającym przesyłkę i niech podpisze Ci
    oświadczenie, że paczka została zapakowana w jego obecności a jej
    zawartością był dysk.
    Później skontaktuj się ze mną na priva.
    Pracowałem kilka lat w tej branży właśnie w reklamacjach.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 3. Data: 2006-12-07 23:28:38
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    "Tomasz" <t...@n...net> wrote in message
> [...]
    > zawartością był dysk.
    > Później skontaktuj się ze mną na priva.
    > Pracowałem kilka lat w tej branży właśnie w reklamacjach.

    A gdyby z tym spotkaniem był problem? Kurier ten tylko raz przywoził towar,
    z reguły jest inny. Dowiem się ale on może nawet nie chcieć nic podpisywać,
    w końcu to z jego pracodawcą chcę dyskutować...

    W.Konarski

  • 4. Data: 2006-12-08 00:26:20
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    wodzo <w...@o...pl> wrote:
    > A gdyby z tym spotkaniem był problem? Kurier ten tylko raz przywoził towar,
    > z reguły jest inny. Dowiem się ale on może nawet nie chcieć nic podpisywać,
    > w końcu to z jego pracodawcą chcę dyskutować...

    A kurier widział, jak wkładałeś dysk do paczki i ją zaklejałeś? Jest
    pewny, że nie wysłałeś pustej? Raczej nie. Jak coś wysyłam, to kurierzy
    nie zaglądają do paczek - piszą 'elektronika', bo tak im opisuję zawartość.

    P.

  • 5. Data: 2006-12-08 00:36:45
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > pewny, że nie wysłałeś pustej? Raczej nie. Jak coś wysyłam, to kurierzy
    > nie zaglądają do paczek - piszą 'elektronika', bo tak im opisuję

    Kurier zobaczywszy dysk poszedl po kopertę. Wrócił, zapakował przy mnie dysk
    i opisał list nadawczy. To powinienem mu robic zdjecia jak pobiera przesylkę
    i rejestrowac cały procs pakowania? List nadawczy z opisem nic nie znaczy?
    Kto o zdrowych zmysłach wysyłał by pustą paczkę za kilkanaście złotych?

    W.Konarski

  • 6. Data: 2006-12-08 02:18:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.12.2006 wodzo <w...@o...pl> napisał/a:
    > A gdyby z tym spotkaniem był problem? Kurier ten tylko raz przywoził towar,
    > z reguły jest inny. Dowiem się ale on może nawet nie chcieć nic podpisywać,
    > w końcu to z jego pracodawcą chcę dyskutować...

    MZ nie baw się w dalsze negocjacje tylko po prostu złóż zawiadomienie o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Już im raz przecież opisałeś
    sytuację.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2006-12-08 12:46:12
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

> [...]
    > pewny, że nie wysłałeś pustej? Raczej nie. Jak coś wysyłam, to kurierzy
    > nie zaglądają do paczek - piszą 'elektronika', bo tak im opisuję

    Czytaj uwazniej: