  • 11. Data: 2003-06-12 09:33:23
    Temat: Re: obuwie cd
    Od: P <h...@a...com>

    On Thu, 12 Jun 2003 08:44:55 +0200, Kamil Gołaszewski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >ale o co chodzi?

    Co o co chodzi...? Chodzi o 5 zasadniczych terminow z ustawy o
    sprzedazy konsumenckiej, 6 miech na domniemanie, 2 chyba zawite i 2
    przedawnienia.

  • 12. Data: 2003-06-12 18:30:56
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    P wrote:
    > Co o co chodzi...? Chodzi o 5 zasadniczych terminow z ustawy o
    > sprzedazy konsumenckiej, 6 miech na domniemanie, 2 chyba zawite i 2
    > przedawnienia.

    "BTW czy mi sie wydaje czy to jakis przekret. Po stwierdzeniu wady w 2
    miesiace nalezy zawiadomic sprzedawce o niezgodnosci towaru z umowa.
    Przypadkiem jakos te terminy dziwnie pasuja (14+45)."

    dalej nie rozumiem

    KG

  • 13. Data: 2003-06-12 23:16:45
    Od: P <h...@a...com>

    On Thu, 12 Jun 2003 20:30:56 +0200, Kamil Gołaszewski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >miesiace nalezy zawiadomic sprzedawce o niezgodnosci towaru z umowa.
    >Przypadkiem jakos te terminy dziwnie pasuja (14+45)."

    chodzi o to, ze traci uprawnienia z tytulu niezgodnosci towaru z
    umowa z ustawy o sprzedazy konsumenckiej, jezeli nie zawiadomi o
    takowej niezgodnosci w ciagu 2 miechow od jej stwierdzenia (takiej
    niezgodnosci)

    Tak tylko teoretycznie zastanawiam sie, co by bylo, gdyby po 60
    dniach powiedzieli "hej konsumencie glupi nie zawiadomiles nas na czas
    o niezgodnosci" "jak to - krzyknie konsument - przeciez rozmawialem z
    taka pania ze stoiska nr 13 i ona pokazala mi wasz regulamin!"... I
    tak dalej i potem nie wiem juz co robic i jak udowadniac.

    Problem moze malo tutaj realny i przystajacy, ale tak teoretycznie,
    przeciez mozliwy.

  • 14. Data: 2003-06-13 05:43:55
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    P wrote:
> [...]
    > tak dalej i potem nie wiem juz co robic i jak udowadniac.
    > Problem moze malo tutaj realny i przystajacy, ale tak teoretycznie,

    Chyba nie tylko nie teoretyczny. Wszystko trzeba mieć na piśmie, w razie
    sporu to konsument będzie musiał udowodnić zachowanie terminów.

    KG