    From: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiazkowy meldunek?
    Date: Sun, 25 Jan 2004 15:59:13 GMT

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    news:bv0hfr$9s7$1@topaz.icpnet.pl...
    > czy w chwili obecnej jest obowiazek meldunku w lokalu w ktorym sie
    > zamieszkuje?
    > jaki paragraf (moze link? :-) tego dotyczy dokladnie?

    Dz.U. 1974 Nr 14 poz. 85
    USTAWA z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych

    Art. 10.
    1. Osoba, która przebywa w określonej miejscowości pod tym samym
    adresem
    dłużej niż trzy doby, jest obowiązana zameldować się na pobyt
    stały lub
    czasowy najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od dnia przybycia.
    2. Osoba, która przybywa do zakładu hotelarskiego albo do zakładu
    udzielającego
    pomieszczenia w związku z pracą, nauką, leczeniem się lub opieką
    społeczną,
    jest obowiązana zameldować się na pobyt stały lub czasowy przed upływem 24
    godzin od chwili przybycia.

    Całą ustawę znajdziesz na www.sejm.gov.pl

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]