  • 1. Data: 2003-04-01 12:46:18
    Temat: obowiazek meldowania
    Od: tomek <t...@o...pl>

    witam wszystkich!
    czy ktos sie orientuje czy jest obowiazek meldowania sie tymczasowo w
    miejscu, gdzie przebywa sie np. powyzej dwoch miesiecy? Kiedys taki
    obowiazek byl, ale ponoc go zniesli.

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2003-04-01 14:57:56
    Temat: Re: obowiazek meldowania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tomek napisał:
    > witam wszystkich!
    > czy ktos sie orientuje czy jest obowiazek meldowania sie tymczasowo w
    > miejscu, gdzie przebywa sie np. powyzej dwoch miesiecy? Kiedys taki
    > obowiazek byl, ale ponoc go zniesli.

    Nie znieśli. Dalej jest, tyle że nikt sie tym specjalnie nie przejmuje,
    chyba że sie trafi na złośliwego urzędnika.

    Po prostu martwy przepis.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-01 17:55:50
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> naskrobał/a w

    > Nie znieśli. Dalej jest, tyle że nikt sie tym specjalnie nie
    > przejmuje, chyba że sie trafi na złośliwego urzędnika.

    Nie tylko. Może mieć na przykład problemy z odebraniem przesyłki z
    poczty, z wojskiem jeśli jest w wieku poborowym itp.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    To all you virgins, thanks for nothing.

  • 4. Data: 2003-04-02 09:05:22
    Od: tomek <t...@o...pl>

    ale nie ma szczegolnego zagrozenia kara pieniezna?

    pozdrawiam
    tomek

  • 5. Data: 2003-04-04 11:09:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tomek napisał:
    > ale nie ma szczegolnego zagrozenia kara pieniezna?

    Jest, niedopełnienie obowiązku medunkowego to wykroczenie, możesz dostac
    mandat ( a może grzywne, nie pamiętam).
    To w teorii.
    W praktyce juz sto lat nie słyszałam żeby kogos ukarano.
    Ale zastrzegam - nie mam nasluchu na cała Polske :-)

    Przesyłke z poczty musza wydac jeżeli zgadza się imie i nazwisko (ponad
    rok mieszkalam bez zameldowania bo właściciel mieszkania stanął okoniem
    i z poczta nie miałam problemów).

    A co z wojskiem? Chyba tylko tyle że ewentualna korespondencja bedzie
    szła na adres zameldowania, ale to tak samo mozna mieć kłopoty z US,
    sądem i wszystkimi urzędami. Ale trzeba sie z tym liczyc zawsze gdy w
    miejscu zameldowania mieszka tylko jakis obcy człowiek.
    Zreszta takie same kłopoty ma sie jeszcze jakis czas po przemeldowaniu
    (do mnie po paru latach od przeprowadzki potrafia przychodzic pisma na
    adres rodziców).
    To raczej nie jest problem stricte związany z brakiem zameldowania...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl