  • 1. Data: 2003-04-01 13:02:27
    Temat: Wypowiedzenie - co dalej
    Od: "Leopold Stuff" <t...@w...pl>

    Witam.
    Dostalem z koncem miesiaca wypowiedzenie - likwidacja stanowiska pracy.
    Czy nalezy mi sie w tym przypadku odprawa w wysokosci jednokrotnego
    miesiecznego wynagrodzenia?
    Obowiazuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia.

    Pozdr
    Leo

  • 2. Data: 2003-04-02 00:34:53
    Temat: Odp: Wypowiedzenie - co dalej
    Od: "Marek" <w...@i...pl>

    tak, twoja odprawa zależy od twojego stażu pracy

    Użytkownik Leopold Stuff <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6c2ks$327$...@n...ipartners.pl...