    Date: Wed, 06 May 2015 17:10:05 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo,pl.hum.polszczyzna
    Subject: Re: obesrane garażowe wrota

    W dniu 06-05-15 o 15:58, Stokrotka pisze:
    > Wrota mego garażu zostały obesrane.
    > Dziś rano, zauważywszy to, skrobnełam pismo:
    > ".... 6 maja 2015
    > Do: Spółdzielnia Mieszkaniowa Gwarek
    > Sprzątanie terenu spółdzielni jest obowiązkiem spółdzielni (poza granicą
    > drzwi) a nie obowiązkiem lokatora lub najemcy. Dlatego domagam się
    > natychmiastowego uprzątnięcia gówna, którym obesrano drzwi mojego garażu
    > (x-xx) i fragment podjazdu. Z dużym prawdopodobieństwem pracownica
    > spółdzielni zamieszana jest w ubrudzenie drzwi mojego garażu" podpis.
    >
    > Pszyczyną pozorną jest brak mojej zgody na dodatkowe pszejście
> [...]
    Jeśli zachowałaś pisownie tego pisma,to niewykluczone, że go nie
    zrozumieli. Może na razie szukają tłumacza właściwego języka, by to
    dzieło przetłumaczyć.

    Ad rem: Prezes spółdzielni powziąwszy z urzędu wiadomość o popełnieniu
    na Twoją szkodę przestępstwa przez pracownicę spółdzielni ma obowiązek
    zabezpieczenia miejsca zdarzenia i powiadomienia organów ścigania. Owo
    gówno wraz z Twoimi drzwiami stanowi dowód przestępstwa popełnionego na
    Twoją szkodę, a jego usunięcie w tym wypadku stanowiłoby wręcz
    zacieranie śladów. :-)