  • Data: 2015-05-08 21:02:43
    Temat: Re: obesrane garażowe wrota
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Stokrotka" miinl2$6jj$...@u...news.interia.pl

    > Nie garaż nie jest wykupiony na własność,

    Czyli nie jest Twój. Jest spół_dzielczy.
    Nie jest wspólny -- komunistyczny i nie jest Twój. ;)

    > na moje szczęście, jest spóldzielczy, mój.

    Nie jest Twój. Twoje jest tylko prawo korzystania. ;)

    > Dlaczego na moje szczęście: bo nie odpowiadam za odśnieżanie,
    > naprawianie, ubezpieczenia i inne duperele i nie duperele.

    Przypomnę Ci -- nie reformujesz obecnie pisowni
    zaprzeczenia 'nie' stojącego przed rzeczownikami.

    Napisałbym -- odświeżę, ale 'od-' ma różne znaczenia:

    odsłużyć -- służyć
    oddłużyć -- zadłużyć
    oddać -- dać -- podać
    odzyskać -- zyskać -- pozyskać
    odwrócić -- zawrócić

    -=-

    odświeżyć -- uczynić nieświeżym?

    -=-

    IMO na szczęście masz garaż, bo obecnie zdecydowana większość
    samochodów parkuje pod chmurką niezgodnie z prawem a taka
    niezgodność może zostać skwitowana grzywną sięgającą 3 tysięcy plnów. :)

    Przy okazji oferuję:

    -- tanie projekty przyblokowych parkingów
    -- oraz tanie projekty taniej przebudowy związanej
    z budową przyblokowych miejsc parkingowych.

    Niestety -- płatność przed otrzymaniem gotowego projektu. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'