  • Data: 2023-11-28 09:40:00
    Temat: Re: nowy rzad
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Nov 2023 00:40:39 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Duch ważny. Po co narażać się na zakwestionowanie?

    Litera tez wazna. Nigdzie nie ma napisane, ze nie mozna zgłosic w tym
    etapie.
    Natomiast mimo odwolania Mateusz ma obowiazek expose wygłosic i o
    votum zaufania poprosic :-)
    Gorzej, jakby tak votum zaufania dostał ... a to niech sie Duda martwi
    co zrobic z dwoma premierami :-)
    Ale wtedy 11-go bedzie musial problem rozwiązac, a nie "wyleciałem,
    pa, pa". A jak nie, to TS :-)

    > Jeśli nie ma
    > kategorycznej potrzeby MZ nie powinno się bo tylko powiekszy się kupę,
    > którą pis narobił przez te 8 lat.

    IMO - niech sie PiS pomeczy z tą blokada tirmanów, jeszcze z tydzien,
    to lepszy powód :-)

    J.