    From: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowy rzad
    Date: Mon, 27 Nov 2023 21:56:55 +0100

    W dniu 2023-11-27 o 21:02, J.F pisze:

    > Akurat ta czesc jest jakby w miare dobrze okreslona.

    Nie polemizuję, bo akurat nie badałem tego zbyt wnikliwie, ale może
    można to określić jeszcze bardziej precyzyjnie.

    > No, jest Trybunał Stanu. Ale najpierw trzeba wygrac wybory :-)

    Procedura stawiania przed TS jest do zmiany. Może to tylko taki
    bezpiecznik, aby nie stawiać zbyt często, bo grozi to destabilizacją?
    Chociaż aby postawić przez TS to chyba nie da się rzucić zarzut...

    > To teraz kolejny nowy premier opublikuje, i sie zacznie cyrk kolejny.
    > Ale Szydło i Mateusz przed TS moga trafic.

    > Ktore zeszły do internetu. Ciekawe ile tego drukuja, żeby było
    > "opublikowane" i gdzie "publikuja".
    > W zasadzie strona www jest bardzo dobra.

    Dlaczego "drukowaniem" zajmuje się Premier? Dlaczego "drukarnia" podlega
    pod organ władzy wykonawczej? Sejm przecież uchwala i publikuje na
    stronach isap.sejm i jeszcze raz to dubluja w rcl.gov.pl. Władza
    sądownicza też mogłaby mieć swój publikator. Rcl.gov.pl mogłoby dla
    ułatwienia wyszukiwania zbierać wszystko do jednego, aby było prościej
    szukać