  • Data: 2009-02-22 19:15:53
    Temat: Re: nowe na drodze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gnrls3$mi8$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy
    <s...@g...pl> pisze:

    > Twierdze ze polityka
    > polegająca na dotkliwym karaniu finansowym osób nie stosujących się do
    > obowiązujących przepisów jest potrzebna. Wpłynie bezpośrednio na
    > zmniejszenie liczby wypadków na drogach.
    Twierdzić możesz co dusza zapragnie, gorzej z dowodami.
    Ale sam napisałeś - osób niestosujących się do przepisów.
    A nie z automatu właścicieli aut. Radar nie zrobił fotografii umozliwiajacej
    rtozpoznanie kierującego? Trudno, drogówka nie ma dowodu, trzeba się było
    postarać. Niby czemu dowodzić ma niewinności właściciel, czy grupa
    współwłaścicieli?
    Jeśli zdjęcie fotoradaru pokaże np. tylko 3 pierwsze znaki n-ru
    rejestracyjnego to należy wezwać wszystkich właścicieli auta danej marki i
    koloru mających taką sekwencję znaków i przywalić mandaty wszystkim, co nie
    udowodnią, że to nie oni?
    To ja już wolę mając zamiar szybko jechać unieczytelnić tablice i za to
    dostać mandat, pewnie mniej dolegliwy i szansa na złapanie mniejsza..
    A gdzie dotkliwe kary dla odpowiedzialnych za stan dróg, dla wiecznie
    zaskoczonych drogowców.
    Trzepie mnie jak słyszę wygłaszane przez różnych bałwanów debilne zdanie
    często (nad)używane z braku jakiegokolwiek sensownego wyjaśnienia:
    "przyczyną wypadku było niedostosowanie prędkości do warunkó jazdy".
    A gdzie - niedostosowanie jakości drogi do wymaganych standardów i potrzeb
    użytkowników?

    --
    Jotte