  • Data: 2009-02-22 20:16:16
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > proponowana ustawa właśnie to wprowadza.

    > Ale to jest w obecnych przpisach i dotyczy wszystkich posiadaczy
    > pojazdów niezależnie od tego czy prywatny,służbowy czy jeszcze inny.

    > to jest w obecnych przepisach.

    > zw wprowadzenie wbład tak, za szybko jechał nie, bo to policja ma
    > wykazać, kto kierował, a nie właściciel, że to nie on.

    > i tak się robi.

    > Niczego.
    > Proponowane zmiany idą w kierunku, dajcie mi człowieka a paragraf zawsze
    > się znajdzie.
    > To co opisujesz jest w istniejących przepisach.
> [...]
    Powtórzę to co wcześniej napisałem. Może na kwitku jaki dostanie właściciel
    samochodu będzie napisane. ...... bardzo prosimy o uregulowanie należności
    wynikającej z ...... W przypadku gdy nie był pan(i) kierującym należy w
    rubrykach znajdujących się na drugiej stronie wpisać dane kierującego lub
    zgłosić się z wezwaniem po telefonicznym uzgodnieniu daty do .... w
    nieprzekraczalnym terminie 14 dni. I oczywiście żelazne " za składanie ....".
    Karanie z automatu miało by miejsce jak po ustaleniu właściciela maszyna
    odpisywała by ma z konta należna kwotę, lub wchodziła na hipotekę i by nie
    było możliwości wyjaśnienia sprawy.