    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy sprzedawca internetowy - Pomocy !
    Date: Tue, 10 Jun 2003 13:45:21 +0800

    In article <5...@n...onet.pl>,
    w...@p...onet.pl wrote:
    >> Rozumiem że 10 dni od sprzedaży mineło?
    > Nie !

    No to wiesz, że możesz zwrócić i to bez podawania przyczyn?

    > Nie mogłem tego stwierdzić do puki nie odebrałem paczki

    Nie rozumiem, kazano ci zapłacić za niewiadomo co, zapłaciłeś, a dopiero
    potem okazało się co to?

    > Cały czaś ich monituję (e-maile i telefony)

    Nie trać czasu. Jeśli chcesz zatrzymać ten towar to resztę załatwiaj
    pisemnie.

    > powłoki MC na filtrze mają coś na kształt plam, których środkami do czyszczenia
    > szkieł optycznych usunąć się nie daje. A Jak mogę go reklamować skoro tak
    > naprawdę nie posidam dowodu zakupu !?

    No z ta paczką nic nie przyszło? Nic nie jest wyszczególnione w
    dokumentach przewozu?

    --
    Marcin