  • Data: 2003-10-29 16:21:39
    Temat: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posłuchaj, ja Ci nie imputuję, że przed sądem składasz fałszywe zeznania.
    Po prostu znam to z praktyki i wiem, że po roku nie jesteś w stanie przed
    sądem poznać faceta - no chyba, że jakoś szczególnie się zachowywał. Nie
    przy takim przemiale. Dla tego też jako sędzia, jeśli nawet zeznasz pod
    przysięgą, że to ten sam facet, to o ile nie będzie innych dowodów w
    sprawie będę podchodził do Twoich zeznań z pewną dozą nieśmiałości. Nie
    bym podejrzewał że kłamiesz, ale mając na uwadze, że możesz się mylić.
    Zupełnie co innego, jeśli bezpośrednio przy kontroli albo po niej
    sporządziłeś jakikolwiek dokument. Niech się nazywa jak kolwiek chce.
    Niech to będzie notatka, protokół, zapisek. Niech nawet nie zawiera
    podpisu ukaranego, ale opierając się na tym, że jesteś niekarany mam prawo
    przypuszczać, że rzetelnie w tym dokumencie odzwierciedliłeś stwierdzone
    fakty.