  • Data: 2003-11-17 07:01:45
    Temat: Re: nielegalny użytkownik w sieci
    Od: Boski <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Nov 2003 13:18:38 +0100, "Piotr"
    <e...@u...poczta.onet.pl> napisał:

    >sprawe mac adrsu juz wyjasnilem w poscie powyzej , faktycznie mozna to
    >porownac do kradziezy pradu , z tym ze oprocz kradziezy nastepuje
    >"wylaczenie pradu u sasiada" , material dowodowy to logi z serwera z
    >przypisywanych przez niego numerow ip , oraz zeznania uzytkownikow sieci.
    >bylem juz na policji , zazyczyli sobie dowodow ze kozystal z inetrnetu przez
    >jaki czas ( chodzi o wykazanie realnej straty jaka ponioslem) , niestety nie

    IMHO przestepstwo juz zostalo popelnione i powinni mu postawic zarzut
    podszywania sie i samego nielegalnego wpiecia w siec Dziwne wydaje mi
    sie ze chca jakiegos dowodu na to ze "kozystal z internetu" przeciez
    to nie ma nic do rzeczy /no chyba ze to mu podtawiles jako zarzut/
    Poza tym na policji sa lamy totalne /przepraszam ze tak mowie ale mam
    pewne doswiadczenia :)/ i trzeba im to wszystko tlumaczyc dokladnie i
    po 100 razy zanim zalapia o co chodzi...

    >dysponuje takimi dowodami , oprocz poglosek od ludzi ktorzy o tym slyszeli i
    >JEGO opowiadan ze " od 5 miesiecy robi admina w jojo i ma gratisowy
    >internet" , takie cos niestety bylo mozliwe powiazanie ip do macadresu
    >wprowadzilem niedawno - liczylem na uczciwosc ludzi :( .

    No i sie przeliczyles Chociaz przypisywanie MACow do IP tez moim
    zdaniem niewiele tu pomoze :(

    Nekaj caly czas Policje, musza cos z tym zrobic, moze chociaz niech go
    troche postrasza /pogadaj z nimi jak z ludzmi ;)/...

    --
    Pozdrawiam,

    Boski

    GG:4500044
    bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl
    http://www.boski.tk

    UWAGA!!! Wytnij z mojego adresu /=U-S-U-N--T-O=/ !!!