  • Data: 2003-11-16 12:17:14
    Temat: Re: nielegalny użytkownik w sieci
    Od: "KK" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bp7oun$2rt$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Piotr" <e...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > dostepem

    Pomijając to, że powinieneś raczej swoich identyfikować po mac, a nie ip
    przynajmniej na czas kłopotów zrób liste identyfikacji MAC kart sieciowych
    legalnych userów
    i gotowe, minusem jest gdy ktoś wymieni karte bedziesz musiał zmienić wpis
    by mógl kożystać.
    Poszukaj odpowiedniaj grupy to się dowiesz więcej.