  • Data: 2003-11-17 12:19:01
    Temat: Re: nielegalny użytkownik w sieci
    Od: "d+" <t...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski palnął...:

    > A jest z tym jakiś problem? Kupa kart to umożliwiała (przynajmniej parę
    > lat temu). Coś się w tej materii zmieniło?

    w xp każda karta na RLT może miec zmieniony MAC wpisując odpowiednio inny w
    zwykłym polu we właściwościach, bez specjalnego softu.
    Inna sprawa, że ten człowiek moze zeskanować całą sieć - dostać wszystkie
    adresy MAC i zmieniac swój na inne (jeśli jest odpowiednio wyuczony) - więc
    to nie jest roziwązanie.
    W praktyce to trzeba się przejść do osoby i mu powiedziec co i jak, bo nie
    ma sposobu na wyeleminowanie go technicznie.
    Znam problem z własnego życia bo sam w akademiku musiałem kombinować w ten
    sposób - mieliśmy nielegalnego LAN-a :)

    --
    (sygnaturka anulowana z powodu niezgodności z zasadami UE)