  • 31. Data: 2006-08-04 05:56:07
    Temat: Re: nielegalna aborcja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:eatn3o$vkr$1@news.interia.pl...
    szerszen napisał(a):

    > Nie jest napisane, ale wywnioskowałam, że dziewczyna wszystko za i
    > przeciw przemyślała, może wiedziała, że ten związek długo nie przetrwa

    bez obrazy, bo wiem ze teraz zastosuje powazne uogolnienie, ale dziewczyny
    to raczej zadko kiedy wszystko powaznie przemysla, raczej dzialaja pod
    wplywem chwili ;)

    zastanowilo mnie natomiast twoje swormulowanie "twojego bachora", czy
    swoje dziecko z facetem do ktorego juz nic nie czujesz, tez nazwalabys
    bachorem?

  • 32. Data: 2006-08-04 14:12:49
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    szerszen napisał(a):

    > bez obrazy, bo wiem ze teraz zastosuje powazne uogolnienie, ale
    > dziewczyny to raczej zadko kiedy wszystko powaznie przemysla, raczej
    > dzialaja pod wplywem chwili ;)

    Chyba chłopaki, nie dziewczyny :-)

    > zastanowilo mnie natomiast twoje swormulowanie "twojego bachora", czy
    > swoje dziecko z facetem do ktorego juz nic nie czujesz, tez nazwalabys
    > bachorem?

    Może ta dziewczyna uważała to dziecko za bachora i usunęła? Dlatego tak
    napisałam.
    Ja mam dziecko chciane, planowane. Co prawda rozwiodłam się, ale moja
    córka zawsze była i jest dla mnie najważniejsza.
    Amen.

    --
    Kaja

  • 33. Data: 2006-08-05 02:39:18
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    Bardzo pięknie to napisałaś. Jednak w tamtym przypadku musiało być coś
    nie tak między nimi. Może dziewczyna ze względu na taką a nie inną
    sytuację wolała się wycofać, może zrozumiała, że w przyszłości nie
    będzie mogła na tego człowieka, na najbliższego człowieka liczyć,
    straciła do niego zaufanie. No i postąpiła jak postąpiła.

    --
    Kaja

    oczywiście winisz faceta za wszystko
    ale to ona się wyskrobała /dla niektórych zabila dziecko/
    czyli to ona reprezentuje g......o ludzkie z wszelkimi konsekwencjami.
    a tak naprawdę wygląda na to że ona była tylko pojemnikiem na dziecko
    który sie wypróżnił i tyle .
    a facet miał PECHA że z kimś takim sie zadawał.
    jak to mówia szkoda jego czasu i pieniędzy.
    a tak przy okazji jak do kogos strace zaufanie to moge go zabić? albo kogos
    z jego rodziny?
    polecam poważnie stuknąć się w główkę.
    pewnie zaraz podniosą sie wielkie głosy oburzenia,coż przykro mi ale tak
    to juz jest
    wiekszość kobiet pragnie miec dziecko ale tylko dla siebie
    ale koniecznie potrzebny jest do tego facet który za to wszystko zapłaci
    więc gdy zachodzi podejrzenie że nie bedzie komu płacic to kula w łeb. sorki
    to się teraz nazywa skrobanka...
    samo życie....
    tfu.
    Var

    tak przy okazji moja żona też zawiodła moje zaufanie czy mogę już zabić
    swoją córke?
    myslę że trzeba byc nieźle poje......m aby nawet tak pomyśleć a kobiety tak
    dosyć czesto robią i to jest ich argument.
    zgroza.

  • 34. Data: 2006-08-05 23:14:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 03 Aug 2006 07:04:35 +0200, Johnson napisał(a):

    > Badania DNA dają "pewność" na 99,99998 % :)
    A jak zaokrąglisz do jedności owe 99,99998 to ile Ci wyjdzie?

    --
    poZdro
    poreba

  • 35. Data: 2006-08-06 00:32:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.08.2006 poreba <d...@p...com> napisał/a:
    > A jak zaokrąglisz do jedności owe 99,99998 to ile Ci wyjdzie?

    Nie wolno mu zaokrąglić bo populacja potencjalnie zainteresowanych wybiega
    grubo poza tę ósemkę.

    --
    Marcin