  • Data: 2005-03-23 12:22:26
    Temat: Re: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Muminos [Wed, 23 Mar 2005 09:38:49 +0100]:

    > powiedzial mi grzecznie zebym spadal - albo sobie zadzwonil
    > do warszawy- - a to bedzie tak, ze w Warszawie oni mu dadza
    > bonusa ze ulotka byla w skrzynce a nie przed blokiem :) wiec
    > se moge dzwonic

    A wlasnie, ja sie podczepie.

    Ja mam domek, skrzynka kolo furtki. Co jest i tak obojetne, bo
    ulotkarze dali jej najwyrazniej ignora totalnego, i wsadzaja mi
    ten smiec wlasnie w furtke. Pal licho jak jestem w domu, ale
    czasami jak wyjde na caly dzien, to zanim wroce -- ulotki sie
    walaja po calym przodzie ogrodu. Szlag mnie trafia jak musze
    codziennie toto zbierac.

    Mozna im cos poza polamaniem lap...? Zmusic do posprzatania tego
    syfu na przyklad jakos? Postraszyc policja? Nie wiem, koncza mi
    juz sie pomysly...

    Kira