  • 1. Data: 2005-03-23 08:14:50
    Temat: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: " " <v...@N...gazeta.pl>

    regularnie otrzymuję (choc oczywiście wcale ich nie zamawiałem)
    reklamy/prospekty/oferty supermarketów w moim miescie (real,auchan itp.);
    wyrzucam je, ale jest jedno ale, musze je najlepiej przekartkowac
    lub "wytrzasnac" zeby przypadkiem nie wyrzucic innej korespondencji, która
    mogła się miedzy nimi zawieruszyc; czy istnieje jakis sposób by zablokowac
    listonoszowi mozliwosc wrzucania niechcianych przeze mnie reklamowych smieci
    do mojej skrzynki pocztowej??
    kiedys jak byłem w holandii ludzie naklejali na skrzynki takie małe nalepki
    z informacja, ze nie chca otrzymywac reklam i z tego co widziałem to zdawało
    egzamin
    czy macie jakies propozycje jak metodami prawnymi zazegnac ten problem?
    pozdrawiam wszystkich
    vandoren

  • 2. Data: 2005-03-23 08:38:49
    Temat: Re: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: Muminos <kuku@kiku_fiku.pl>

    (chaos)

    idz na poczte i napisz (daj im) pismo ze niechcesz (to dziala) skrzynka
    ogolna

    gorzej (jak ja) parter i skrzynka na drzwiach (ze ja mam kluczyk)
    to jest syf nie do wyplenienie-bo jak duza ulotka to luz - ale takie
    karteczki z okanami juz w ogole klops- jedyne co to zlap[ac tego co
    wsadza - ale to nic nie da- bo to biedny koles

    ja zlapalem ostatnio gosci od telepizzy, ten pokazal mi palcem przed
    blokiem ich szefa/zleceniodawce

    lece jak pies do niego- patrze , on ma plany osiedla, wypisane blok po
    bloku gdzie juz byli itp-Szok -wielka akcja ulotkowa-

    mowie mu ze niechce - sapie mu -nic - mowie ze maja przed blokami takie
    "cos" na ulotki- on nic

    powiedzial mi grzecznie zebym spadal - albo sobie zadzwonil do warszawy-
    - a to bedzie tak, ze w Warszawie oni mu dadza bonusa ze ulotka byla w
    skrzynce a nie przed blokiem :) wiec se moge dzwonic

    i klops

    ps. a naklejki nakleja listonosz od wewnatrz

    zleceniodawca nie zatrudnia tego co wrzuca- nie ma dowodow -
    a jak pojdziesz na policje - powie ze zlosliwie ktos wrzucil ich ulotke
    do Twojej skrzynki

  • 3. Data: 2005-03-23 08:56:07
    Od: " " <v...@g...pl>

    > ps. a naklejki nakleja listonosz od wewnatrz

    no właśnie o cos takiego mi chodzi; skrzynka jest tego typu ze wrzucac moze
    tylko listonosz; czyli isc na poczte i formalnie to załatwic tak?

  • 4. Data: 2005-03-23 09:45:56
    Od: Muminos <kuku@kiku_fiku.pl>

    v...@g...pl napisał(a):

    > no właśnie o cos takiego mi chodzi; skrzynka jest tego typu ze wrzucac moze
    > tylko listonosz; czyli isc na poczte i formalnie to załatwic tak?

    tak - 100 % tak
    napisc pismo ze nie chcesz

  • 5. Data: 2005-03-23 10:02:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 23 Mar 2005 08:56:07 +0000 (UTC),
    <v...@g...pl> screamed:

    > no wlasnie o cos takiego mi chodzi; skrzynka jest tego typu ze wrzucac moze
    > tylko listonosz; czyli isc na poczte i formalnie to zalatwic tak?

    Idz na poczte i napisz pismo - ze nie chcesz dostarczania przesylek
    bezadresowych.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 11:01:26 user up 10559 days, 22:56, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you cut me down, I will only become more powerful.

  • 6. Data: 2005-03-23 11:46:25
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Muminos" <kuku@kiku_fiku.pl> napisał w wiadomości
    > zleceniodawca nie zatrudnia tego co wrzuca- nie ma dowodow -
    > a jak pojdziesz na policje - powie ze zlosliwie ktos wrzucil ich ulotke
    > do Twojej skrzynki

    No właśnie jak to jest? Na przystankach i w tramwajach piszą, że za
    umieszczanie ulotek i plakatów grozi grzywna, oraz zgodnie z jakimś tam
    rozporządzeniem itd...I wyraźnie podkreślone, że będzie to stosowane w
    odniesieniu do firmy reklamowanej na ulotce... Nie da sietego tutaj
    zastosować? Ostatecznie g... mnie obchodzi kto wrzucał. Jak mają ulotki to
    niech myślą gdzie one leżą. Czy u kogoś w skrzynce, czy na ulicy zaśmiecając
    całą okolicę....

    Pozdr
    Onzo

  • 7. Data: 2005-03-23 12:22:26
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Muminos [Wed, 23 Mar 2005 09:38:49 +0100]:

    > powiedzial mi grzecznie zebym spadal - albo sobie zadzwonil
    > do warszawy- - a to bedzie tak, ze w Warszawie oni mu dadza
    > bonusa ze ulotka byla w skrzynce a nie przed blokiem :) wiec
    > se moge dzwonic

    A wlasnie, ja sie podczepie.

    Ja mam domek, skrzynka kolo furtki. Co jest i tak obojetne, bo
    ulotkarze dali jej najwyrazniej ignora totalnego, i wsadzaja mi
    ten smiec wlasnie w furtke. Pal licho jak jestem w domu, ale
    czasami jak wyjde na caly dzien, to zanim wroce -- ulotki sie
    walaja po calym przodzie ogrodu. Szlag mnie trafia jak musze
    codziennie toto zbierac.

    Mozna im cos poza polamaniem lap...? Zmusic do posprzatania tego
    syfu na przyklad jakos? Postraszyc policja? Nie wiem, koncza mi
    juz sie pomysly...

    Kira

  • 8. Data: 2005-03-23 16:02:29
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

> [...]
    > czasami jak wyjde na caly dzien, to zanim wroce -- ulotki sie
    > walaja po calym przodzie ogrodu. Szlag mnie trafia jak musze
    a jak duza jest ta skrzynka?? pare lat temu sam roznosilem ulotki i
    rowniez dawalem pomiedzy szczeble ogrodzenia. Powod jest prosty - wsadze
    ulotke w skrzynke to listonosz nie wlozy juz tam normalnej korespondencji
    - albo wcisnie roznoczesnie ja gnac. Jezeli ulotka jest duza to zeby
    wlozyc do srodka trzeba ja zgiac w pol , tak ze spora czesc wystaje - w
    efekcie jak przyjdzie deszc zaleje zwykla korespondencje. Ja tez nie
    chcialem robic chamstwa i zwinieta ulotke wkladalem w ogrodzenie.
    Wybieralem mniejsze zlo.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 9. Data: 2005-03-23 17:13:56
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: leon [Wed, 23 Mar 2005 17:02:29 +0100]:

    > a jak duza jest ta skrzynka??

    Duza, sporo przesylek a4 do mnie przychodzi i musze taka
    miec. Ale co za cholera roznica wlasciwie?

    > Wybieralem mniejsze zlo.

    To po kiego zes w ogole sie w to bawil, skoro sam wiesz
    ze jest to wkurwiajace dla odbiorcy? Szmal ponad wszystko?

    Kira (nierozumiejaca)

  • 10. Data: 2005-03-23 19:45:29
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Duza, sporo przesylek a4 do mnie przychodzi i musze taka
    > miec. Ale co za cholera roznica wlasciwie?
    jezli nie roznosilas nie zrozumiesz

    > To po kiego zes w ogole sie w to bawil, skoro sam wiesz
    > ze jest to wkurwiajace dla odbiorcy?
    poniewaz jako student potrzebowalem pieniedzy, a ze to byly poczatki
    ulotek to nie bylo jescze tak negatywnego podejscia

    > Szmal ponad wszystko?
    niech na pomysle 5gr/szt na blokach 8gr/szt na domkach jednorodzinnych
    plus noszenie paru- lub parunastukilogramow ulotek na plecach (dziennie
    zdobywalem Kasprowy Wierch po schodach), hmm cholera czemu ja sie fortuny
    na tym nie dorobilem
    przez te dwie niedziele miesiecznie

    > Kira (nierozumiejaca)
    jezli w tym nie pracowalas to nie wiesz jaka to niewdzieczna praca

    leon