  • Data: 2005-03-23 20:42:29
    Temat: Re: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: "Onzo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:opsn3vt3dqiexfap@noir.osiedle.telgam.pl...
    > niech na pomysle 5gr/szt na blokach 8gr/szt na domkach jednorodzinnych
    > plus noszenie paru- lub parunastukilogramow ulotek na plecach (dziennie
    > zdobywalem Kasprowy Wierch po schodach), hmm cholera czemu ja sie fortuny
    > na tym nie dorobilem
    > przez te dwie niedziele miesiecznie

    Niektórym wydaje się, że można. Chociaż z drugiej strony jak na to patrzę to
    powiedzmy roznosząc ulotki w blokach.... załóżmy 10 pięter, na piętrze 4
    mieszkania, 4 klatki w bloku. Jak jest winda to wjedziesz na górę w 1minutę,
    na dół zbiegniesz roznosząc w dwie kolejne. Czyli 3 minuty na klatkę
    (kondychę trzeba wyrabiać ;)) Tak więc jeden blok i tym samym 160ulotek w 12
    minut. Czyli w godzinę zrobisz powiedzmy 4 bloki 160x4=640 ulotek=32zł.
    Całkiem niezła sumka. Czasami trzeba sie bardziej narobić, żeby tyle
    zarobić... Zdecydowanie łatwiej też tak zarobić niż stojąc przy przejściu
    podziemnym i próbując wcisnąć kolejnym znudzonym przechodniom....

    Pozdr
    Onzo