  • Data: 2005-03-24 17:42:11
    Temat: Re: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektórym wydaje sie, ze mozna. Chociaz z drugiej strony jak na to
    > patrze to
    > powiedzmy roznosze ulotki w blokach.... zalózmy 10 pieter, na pietrze 4
    > mieszkania, 4 klatki w bloku.
    widze ze lubisz warianty optymalne, pozwol ze przywroce Cie do
    rzeczywistosci. 10-cio pietrowce stanowia 10 - 15% rejonu, reszta to
    standardowa 4 lub kamienice
    oki idzemy dalej

    > Jak jest winda to wjedziesz na góre w 1minute,
    > na dól zbiegniesz roznoszac w dwie kolejne. Czyli 3 minuty na klatke
    > (kondych? trzeba wyrabiac ;))
    windy jak wiadomo tylko w wiezowcach , ale nawet wtedy trzeba aby ktos
    wpuscil - to zajmuje minute, potem czekasz jescze na winde, wjezdzasz i
    zaczynasz rozkladanie - kazda ulotke trzeba wyciagnac i polozyc. srdenio
    na pieto daje 15 s plus 7 na zejscie ( usredniam bo im bardziej zmeczony
    to idzie dluzej) cp daje s.
    w sumie na klatke dostajemy 242s =4 minuty plus od 30 do minuty na
    przejscie do nastepnej klatki badz bloku
    > Tak wiec jeden blok i tym samym 160ulotek w 12 minut. Czyli w godzin?
    > zrobisz powiedzmy 4 bloki 160x4=640 ulotek=32zl.
    teaz moje -> jeden blok 19 minut, na godzine 3 bloki 160x3=480 ulotek = 24
    zeta
    kurcze optymistycznie to wyglada.

    a teraz przejdzmy to reszty czyli standardowej 4 pietrowca. Minuta na
    wpuszczenie, teraz trzeba sie wspiac z plecakiem z ulotkami na 4 pietro
    ( mozna oczywscie zaryzykowac i plecak zostawic na parterze - ale to nie
    gwaratuje ze jak wrocisz to ciagle tam bedzie) co daje nam 2 minuty. Na
    pietro mamy juz nie 4 lecz 2 lub 3 mieszkania (usredniamy 2,5). czas na
    pieto 10 s plus 7 na zejscie
    klatka plus przejscie do nastepnej daje nam 295s co daje prawie 5 minut
    blok 20 minu CZYLI TYLE SAMO CO WIEZOWIEC, na godzine 3 bloki ->>
    50mieszkan x 3=150 ulotek = 7,50 co wyglada znacznie mnie optymistycznie
    trzykrotnie mniej niz w wiezowcu. kamienic nie bede liczyl.
    po skonczonej pracy trzeba wypelnic formularz co, gdzie, ile. Zajmuje to
    ok godziny
    Dojazd po ulotki do firmy i na teren to godzina lub wiecej. Z powrotem z
    raportem tyle samo. Dodajmy to tego koszty biletow oraz wszechobecny
    podatek. W efekcie wychodzi nam ok 5 zeta za godzine/8h w dniu. Monza
    wiecej pracowac tylko na zajecia w poniedzialek tez trzeba byc przytomny.

    > Calkiem niezla sumka. Czasami trzeba sie bardziej narobic, zeby tyle
    > zarobie... Zdecydowanie latwiej tej tak zarobic niz stojac przy przejsciu
    > podziemnym i próbujac wcisnac kolejnym znudzonym przechodniom....
    policz jescze raz i pomysl czy moze jednak wziasc nastepnym razem ta
    ulotke od stojkowych

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO