  • 11. Data: 2003-02-08 01:53:51
    Temat: Re: niechciana publikacja w Panoramie Firm
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b21610$7bm$4@atlantis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Myślałem o tym. Oczywiście, w wypadkach skrajnych pewnie tak. Ale Panorama
    > Firm, to wydawnictwo zawierające masę firm i w zasadzie pełni rolę książki
    > telefonicznej. Czy to nie przesada? Zresztą jestem przekonany, że przy

    Owszem, w przypadku PF, MZ gruba :)

    > Zresztą, nawet w skrajnych wypadkach w praktyce nie bardzo mam pomysł na
    > pozew. No bo nawet przy tej klinice, to o co pozwać. O usunięcie wszystkich
    > reklam z wszystkich gazet - bzdura, bo się nie da zrealizować. O straty lub
    > odszkodowanie - no ale trzeba je jakoś oszacować. Można ewentualnie o

    A jak sie szacuje takie rzeczy w przypadku zniesławienia? Ktoś powiedział
    o kimś publicznie, że jest taki-owaki. Zwykle zostają zasądzone jakieś
    mniej lub bardziej medialne przeprosiny, ale też i jakaś kwota pieniężna.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2003-02-08 20:11:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A jak się szacuje takie rzeczy w przypadku zniesławienia? Ktoś powiedział
    | o kimś publicznie, że jest taki-owaki. Zwykle zostają zasądzone jakieś
    | mniej lub bardziej medialne przeprosiny, ale też i jakaś kwota pieniężna.

    sufit * drabina * prędkość wiatru = odszkodowanie.
    Nie mam zielonego pojęcia skąd oni te kwoty biorą. Wydaje mi się, że jest to
    wypadkowa pomiędzy plus nieskończonością, której domaga się naruszona duma i
    kwotą WPS, której rozmiary jest w stanie ponieść kieszeń.