  • Data: 2017-10-09 20:24:38
    Temat: Re: nie prawdziwe wpisy na stronie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-10-17 o 17:20, olga pisze:
    > wiec olać klienta? wydaje mi się że straszył, ale kto go wie :)
    > najwyzej bede sie sądziła, bo opinia jest prawdziwa, nie zmyślona co
    > mogę bez problemu udowodnić

    Jeżeli da się dowieść tego typu praktyki, to prześlij powiadomienie do
    UOKiK. Przede wszystkim taka reklama jest sprzeczna z art. 16.1.4 Ustawy
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji:

    Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w (...)
    4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia
    wrażenie neutralnej informacji;

    Co do tego, czy to oszustwo, to mam spor wątpliwości. Wykazanie realnego
    doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem wydaje mi się
    trudne. Niezależnie od powyższego powiadomienia kopię - to można
    emailami zrobić - wysłał bym do administratora OPINEO, bo on również
    powinien być zainteresowany wiarygodnością swojego serwisu.