  • 1. Data: 2008-12-12 17:30:14
    Temat: nie dopieczona pizza :)
    Od: "BETON" <B...@m...pl>

    Witam
    Wczoraj w pizzerii koles źle rozwalcował ciasto ze 1/4 pizzy była grubsza a tym
    samym ciasto surowe
    Wiec przylazł jakiś szeryf, i mu tłumacze w czym rzecz.
    On stwierdził ze "przeciez panu teraz nie upiekę kolejnej"
    No mówie mu "czy widzi ze to jest surowe ciasto ?"
    Stwierdził ze tak
    "Czy Pan zjadł by tą pizze" - "NIE"
    A usmaży mi pan nową- NIE
    No wiec sobie poszedłem a jemu kazałem zabrać to ciasto.-=-= źle zrobiłem
    Ale jako ze to sieć pizzeri - na zasadzie franczyzny
    - to ma pewnie jescze kogoś nad sobą- ...

    Jak moge- czy moge w przyszłosci wyjść obronną reką z takiej sytuacji- jak
    uzyskać rekompensate ?

  • 2. Data: 2008-12-12 17:54:44
    Temat: Re: nie dopieczona pizza :)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
> [...]
    > - to ma pewnie jescze kogoś nad sobą- ...
    >
    > Jak moge- czy moge w przyszłosci wyjść obronną reką z takiej sytuacji-

    jaką rekompensatę?
    możesz co najwyżej nie zapłacić za pizze.

  • 3. Data: 2008-12-12 18:19:26
    Od: Zefir <z...@S...pl>

    BETON pisze:
> [...]
    > - to ma pewnie jescze kogoś nad sobą- ...
    >
    > Jak moge- czy moge w przyszłosci wyjść obronną reką z takiej sytuacji-

    BETON BETON ty hójó

  • 4. Data: 2008-12-12 19:46:02
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia piątek, 12 grudnia 2008 18:54, człowiek imieniem witek
    <w...@g...pl.invalid> zamieścił wiadomość
    <ghu7rv$e71$2@news.interia.pl> o treści:

    > jaką rekompensatę?
    > możesz co najwyżej nie zapłacić za pizze.
    A jak zapłacił z góry?

  • 5. Data: 2008-12-12 21:57:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jQ wrote:
    > Dnia piątek, 12 grudnia 2008 18:54, człowiek imieniem witek
    > <w...@g...pl.invalid> zamieścił wiadomość
    > <ghu7rv$e71$2@news.interia.pl> o treści:

    > A jak zapłacił z góry?

    to sie składa reklamację

  • 6. Data: 2008-12-12 22:44:53
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia piątek, 12 grudnia 2008 22:57, człowiek imieniem witek
    <w...@g...pl.invalid> zamieścił wiadomość
    <ghum2a$j8$1@news.interia.pl> o treści:

    > to sie składa reklamację
    No więc przedpiśca złożył reklamację, która została odrzucona. Co dalej?

  • 7. Data: 2008-12-13 20:21:53
    Od: mkarwan <m...@w...pl>

    Użytkownik WW3 napisał:

    > Ales ty inteligentny

    twoja stara jest tak inteligętna że potrafi opracowac sama plan jak tu
    zapierdolic więcej pojar z przed smietnika przy wejsciu do marketu

  • 8. Data: 2008-12-13 20:30:35
    Od: Zefir <z...@S...pl>

    mkarwan pisze:

    > twoja stara jest tak inteligętna że potrafi opracowac sama plan jak tu
    > zapierdolic więcej pojar z przed smietnika przy wejsciu do marketu

    ostatnio ódawała zasłabnieńcie, ale nikt sie nie dał nabrać, bo
    wyglondałą po prostó jakby rzygała do śmjetnika i fszyscy óciekli.

  • 9. Data: 2008-12-14 09:08:57
    Od: "BETON" <B...@m...pl>

    za pizze zapłaciłem z góry.
    reklamacja została przyjęta ale nie otrzymałem rekompensaty.
    I co mozna zrobić ?

  • 10. Data: 2008-12-14 09:59:41
    Od: Zefir <z...@S...pl>

    BETON pisze:
    > za pizze zapłaciłem z góry.
    > reklamacja została przyjęta ale nie otrzymałem rekompensaty.
    > I co mozna zrobić ?

    twoja dziewczyna powinna kucharzowi ojebać kiełbahe